opstart winxp: ie en oe

• Onderwerp starter Onderwerp starter azer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

azer

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Na opstarten van win xp professinal : 1/kan ik een paar minuten ie en oe bij aanklikken van ikoontje niet openen. De andere programma's werken wel onmiddelijk.Na een paar minuten werken ook ie en oe perfekt.
2/de startpagina van ie is niet te wijzigen: krijg altijd www.motor-search.info/; al tientallen keren gewijzigd bij internetopties maar na heropstarten van pc weer www. motor-....:o

1. Heb je toevallig Norton draaien?
2. Je hebt last van Spyware en moet hier even kijken en de aanbevoelen acties uitvoeren.

Succes,
Raymond

Geen norton
Wat betekend uw verwijzing "hier"? Waarvoor dient dat ?Wat is daarmee aan te vangen? Hoe werkt dat? Thx

Je hebt waarschijnlijk spyware. Door op de link te klikken krijg je het grote spyware topic. Lees die goed door en neem de stappen door

Geplaatst door azer
Geen norton
Wat betekend uw verwijzing "hier"? Waarvoor dient dat ?Wat is daarmee aan te vangen? Hoe werkt dat? Thx
Spybot s/d start niet bij aanklikken: "later proberen"

Dan download je adaware en installeer je die. Adaware is ook een hele goede spyware checker

Kan het zijn dat ie (en oe) weg zijn (of gedeeltelijk) en hoe moet ik dat herstellen? Als ik wil downloaden lukt dat niet en krijg ik een www. ... -pagina. Thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan