opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

meth

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2009
Berichten
1
sinds een week heb ik dat mijn pc tijdens het opstarten/laden windows bevriesd
als eerste dacht ik dat het een software probleem was omdat het gebeurde nadat ik updates had ontvangen van windows xp
dus na een keer of 7 rebooten kreeg ik hem eindelijk zover dat hij opstarte en had ik tijd om hem naar een herstelpunt te brengen van voor de updates.

dat bleek dus niet te werken en heb ik daarna de voeding maar eens nagekeken.die bleek dus goed te zijn vervolgens mijn fan losgehaald en schoon gemaakt toen heb ik hem terug gezet en alles weer aangesloten hoe het zat.
vervolgens zet ik mijn pc aan en krijg ik alleen nog maar het eerste zwarte opstart beeld met de opties f2 voor setup en f11 voor boot

ik heb allebei de opties bekeken en vervolgens zie ik in de bios dat de harde schijf uitgeschakeld staat.die heb ik aangezet maar krijg het ding nog niet aan de praat
hij vraagd nu nog steeds hetzelfde f2 of f11 terwijl er een xp installatie opstaat die goed is
ik hen alle hardware individueel getest op een andere kast en alles werkt

ik snap er geen jota meer van
iemand anders dit al eens meegemaakt?
 
ik heb allebei de opties bekeken en vervolgens zie ik in de bios dat de harde schijf uitgeschakeld staat.die heb ik aangezet maar krijg het ding nog niet aan de praat
hij vraagd nu nog steeds hetzelfde f2 of f11 terwijl er een xp installatie opstaat die goed is
ik hen alle hardware individueel getest op een andere kast en alles werkt

Doet-ie-'t-of-doet-ie-'t-niet?:confused: Als de HD is overleden, kun je moeilijk booten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan