opstartaccount in windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

ertnl82

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 okt 2008
Hey hallo,

Laatst probeerde ik het opstartgeluid van m'n laptop uit te krijgen en sindsdien start de computer standaard op in de Administrator account, waardoor ik dan via 'andere gebruiker' schakeling naar m'n eigen Account moet; terwijl hij vroeger dus altijd direct in mijn account opstartte. Bovendien stond het beheerdersaccount altijd op mijn (eigen account-)naam, terwijl nu die Administrator ook als beheerder geld (er zijn nu dus 2 beheerders accounts; kan ik die Administrator er gewoon uitgooien)? Kortom, hoe krijg ik het weer zo dat ie opstart in m'n eigen account?
dank dank

Start --> Uitvoeren --> Typ hier: control userpasswords2 --> Ok --> tabblad ''Gebruikers'' --> Verwijder nu het vinkje voor de optie “Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken'' --> Oke --> Typ in het schermpje dat nu komt, de gebruikersnaam en het wachwoord van het account dat je automatisch wilt laten opstarten (heb je geen wachtwoord laat het ''wachtwoord-veld'' dan leeg) --> Ok

Hopen dat het helpt:thumb:

weet niet hoe je het opstart geluid hebt uitgezet, maar probeer eens systeem herstel

naar een datum voor de wijzeging.

ha dank voor de tip; systeemherstel gedaan en probleem opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan