opstartdiskette-format c

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch wel, voor die madboot exe enz... Met de cd van XP wilt hij niet gaan! Ik kan XP niet installeren met de cd hoor, dus daarom zoch ik een andere oplossing en daar sprak hij van diskette's, zie site die ik gaf :))


Ik heb nog eens nagedacht :eek: na de hardwareconfiguratie blijft de pc dus hangen - zwart scherm en niks meer... Mss is de pc stuk?

Oja, ik heb er geen goed oog in hoor, omdat het met die andere 6 diskette's ook niet ging!

Ik zal zien hé, ik hou jullie alvast op de hoogte!
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb met de 98 SE custum NO RAM DRIVE geprobeerd om een format c te doen. Ik heb wat Guus uitlegd helemaal opgevolg. Het ging allemaal goed, tot ik mijn XP CD moest in steken. Ik herstart en mijn XP CD als eerste keus in de BIOS gezet. Hij blijft weer steken bij een zwart scherm (ik geraak zelf niet tot het scherm windows xp professional setup (dat blauw scherm waar ik een keuze moet maken uit de bestaande partities)

Wat is hier het probleem?
C is nu geformateerd, pc kan niet meer gebruikt worden, omdat die stomme XP niet wilt installeren. 3 xp cd's en geen enkele van de drie werken...

:rolleyes: :eek: :shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan