Opstarten chrome zeer langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

stardance

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2011
Berichten
46
Hallo, ik heb nu al enige tijd last dat Chrome bij het opstarten van de pc zo ontzettend langzaam is voordat die de startpagina laat.
Daarna functioneert die goed, het is alleen de eerste pagina.
Heb al van alles gecontroleerd, geen virus, geen malware, maar denk dat het ergens een instelling is of dat Chrome zelf zo sloom is?

Ik hoop dat iemand mij een oplossing kan bieden.:)
 
Hallo,

Download
51a612a8b27e2-Zoek.png
Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

Antivirussoftware uitschakelen
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met Zoek.exe.

Zoek.exe uitvoeren
Wanneer je problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
    Code:
    chrdefaults;
    autoclean;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
 
De instellingen van Chrome zijn teruggezet naar de standaardwaarden en daarbij alle kwalijke toolbars verwijderd.
 
Ja, maar probleem is niet verholpen.
En krijg babylon er nu ook niet meer op. Misschien toch maar een andere browser gaan proberen.
 
Wat is nu het probleem; het nog steeds langzaam opstarten van Chrome of langzaam kunnen surfen?
 
Misschien helpt deze uitleg:
[video=youtube;hpSXvltcKXc]http://www.youtube.com/watch?v=hpSXvltcKXc[/video]
 
Laatst bewerkt:
Die had ik niet aanstaan, dus helaas is dat ook niet het probleem. Denk dat ik het hier maar mee moet doen.
 
Nee alleen met Chrome. Heb ook IE erop staan en die werkt prima.
Het is het laden van de eerste pagina waar hij moeite mee heeft als ik de pc heb opgestart.
Misschien ligt het wel aan mijn startpagina...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan