opstarten duurt 45 minuten

Status
Niet open voor verdere reacties.

scharrel

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
Berichten
22
hoi
alvast bedankt voor de aankomende reacties :p

mijn pc met win 7 duurt 45 minuten voor hij opstart. in veilige modus gaat dit in enkele minuten. soms kan ik configuratiescherm niet openen of in igg de links naar bv een back-up maken. en even later werkt het allemaal super snel weer.
heb de pc al terug in tijd gezet naar een vorig herstelpunt zonder succes.
iemand een idee? virusscanner is er over heen gegaan zonder infecties te vinden. :eek:
 
Is deze pc wel Win7 compatible?

Zo ja, sinds wanneer treedt dit dan op?
Heb je nieuwe hardware aangesloten of software geïnstalleerd?

Staan er gele uitroeptekens in Apparatenbeheer?

Heb je misschien usb-apparaten als externe schijf aangeloten?
Zo ja, koppel deze af en kijk of dat verschil uitmaakt?

Of misschien een grote sata schijf erbij?
 
ja win 7 draait er al een paar maanden op
heb wel incridimail uninstal gedaan
geel uitroeptekens kan ik niet zien kan geen rechtermuisknop menu openen als ik op deze computer sta
ja heb twee externe schijven
 
Geef eens antwoord:

+ Is deze pc wel Win7 compatible?
M.a.w. aangeschaft met dit besturingssysteem of eerst gecontroleerd of Win7 hierop kon!

+ Start je op met die exterene schijven aangesloten? Zo ja, hoe is het zonder?

+ Waarom kan je niet apparatenbeheer kijken? je hoeft toch maar op het + te clicken.


Lijkt me verstandig eerst eens een herstelpunt terug te zetten, zodat je systeem weer werkt.
 
Geef eens antwoord:

+ Is deze pc wel Win7 compatible?
M.a.w. aangeschaft met dit besturingssysteem of eerst gecontroleerd of Win7 hierop kon!

+ Start je op met die exterene schijven aangesloten? Zo ja, hoe is het zonder?

+ Waarom kan je niet apparatenbeheer kijken? je hoeft toch maar op het + te clicken.


Lijkt me verstandig eerst eens een herstelpunt terug te zetten, zodat je systeem weer werkt.

ik gaf al antwoord :cool:

win7 werkt perfect zo als ik al vertelde en is compatible
ik heb een externe afgesloten en nu sart hij wel goed op, en als ik weer de usb aan sluit van de externe schijf dan komen de probs weer. ligt dus aan een van mijn externe schijven.
dank voor de moeite :thumb:

rara is wel dat ik niet eigenschappen kan openen bij deze computer, dan gebeurt er niks. geldt ook voor als ik een link in configuratiescherm wil openen dan gebeurt er ook niks
 
Laatst bewerkt:
Stel de opstartvolgorde in het BIOS zo in, dat het 1e opstartitem de hdd is en niet usb.

Er is toch meer niet ok.
Je schrijft immers dat je sonms configuratiescherm niet kan openen en het rechtermuismenu niet opent.
 
Stel de opstartvolgorde in het BIOS zo in, dat het 1e opstartitem de hdd is en niet usb.

Er is toch meer niet ok.
Je schrijft immers dat je sonms configuratiescherm niet kan openen en het rechtermuismenu niet opent.


nee win7 start gewoon vanaf de vaste harde schijf dus dit gaat weer ok. de externe schijven zijn gewoon extra gb om te gebruiken.
klopt wat je zegt ik kan sommige schermen in configuratiescherm niet oenen. kan bv niet naar apparatenbeheer, ik heb drie mogelijkheden om naar apparatenbeheer te gaan maar als ik er op klikt gebeurt er niets. ook niet met rechtermuisknop, maar is niet alleen bij apparatenbeheer maar ook andere links, de ene wel en de andere niet er zit geen lijn in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan