Och, te veel om op te noemen.
Dit hele systeem is niet ouder dan 6 maanden.
Ccleaner en virusscan van het hele systeem draait bij iedere system start-up. Ad ware 2007 en hitman pro heb ik laatst gedraaid. Niks gevonden.
Tot een maand geleden heeft het systeem probleemloos gedraaid. Ploteseling werd het veel trager. Eerst AVG Internet Security en Ad aware en Hitman Pro gedraaid. Niks kunnen vinden.
Vervolgens van de Intel site een cpu identificatie programma gedownload. Deze zei dat de 2de core uitgeschakeld stond. Kan dat trouwens? CPUz bevestigde dit. Deze zag ook maar 1 Core. Progje van Intel afgesloten. Toen nog een keer Hitman Pro en G data gedraaid. Niks gevonden.
En nu het vreemde: toen ik daarna dat progje van Intel draaide zei deze dat de cpu oke was en zag alle twee de kernen weer. Ook in CPUz.
Als ik in het configuratiescherm het tabblad systeem open, zegt die de ene keer dat die draait op een kloksnelheid van 2,67 GHz. Als ik het tabblad dan afsluit en een seconde later weer open (of 5 minuten later, dat maakt verder niet uit) is tie gedaald naar een kloksnelheid van 2,00 GHz. en soms 1,9 GHz.
Het werkgeheugen is 3072 MB PC2-6400 van kingston.
Nog meer ideeen? Of iemand anders?
Ik hoor het graag!
Alvast bedankt.
Ik hoor het graag van je!