opstarten en afsluiten zeer traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bamekipa

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Berichten
529
Het opst en afsl van de C verloopt veel trager dan eerst!
En met eerst bedoel ik dan voordat ik de oude virusscanner sophos had vervangen door een nieuwe norton av 2003. Dit allemaal nadat ik een worm cmd32.exe had verwijderd met alle hulp van helpmij.nl. Mbv regcleaner, hijackThis enz. Na het installeren van norton werkte bovendien mijn netwerkkaart niet meer. Een andere (oudere) geinstalleerd en dat gaat goed. Wat nog wel blijft is het trage opstarten en aflsuiten.
Wel het systeem gedefragmenteerd enz. Geen resultaat. Wat kan ik nog doen?
 
Inmiddels, denk en hoop ik, is het probleem verholpen!
De nieuwe virusscanner werkte nog niet goed, maar nu wel en vond maar liefst 180 geinfecteerde bestanden en heeft ze hersteld. w32.kwbot.c.worm!!!!
 
Het opstarten en vooral afsluiten blijft een probleem. Met de nieuwe virusscanner wel de comp verlost van virussen, hoop ik!
Als ik wil afsluiten dan springt het scherm uiteindelijk in zwart en brandt het lichtje van de a-drive. Dit blijft branden en de comp kan ik alleen aflsuiten door de stroom eraf te halen. Lijkt mij geen juiste manier!?

Wie helpt mij verder?????
 
Als je in velige modus opstart en dan afsluit, wat dan?

Groetjes,
Bennie
 
Inmiddels vanalles geprobeerd. Tenslotte de c-schijf geformatteerd en windows opnieuw geinstalleerd. Gelukkig alle bekangrijke bestanden op een ander deel van de schijf. Had bij de eerste installatie meerdere partities gemaakt en dat komt dus nu prima uit!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan