Opstarten gaat moeilijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chun

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Berichten
217
Hoi,

Het opstarten van mijn computer gaat de laatste tijden wat moeilijk. Als ik h'm opstart dan blijft hij soms vast lopen. Ik moet dan op de reset-knop drukken of soms gaat m'n computer zelf opnieuw opstarten. Dit gaat wel tot 5 á 6 keer. Ik krijg dan als ik reset de scherm met Windows starten als ... veilige modus, opdrachtpompt etc. ik doe dan Windows Normaal. Na het tellen doet mijn computer weer normaal, of blijft weer vast lopen en dan alweer de rest-knop. Als het systeem eindelijk doet, dan kan ik gewoon inloggen. Maar, ook als ik soms bezig bent op de computer slaat de computer vast. Ik moet dan op de rest-knop drukken. Weet iemand het probleem en/of kunnen verhelpen?!

Alvast bedankt...

Chun
 
Laatst bewerkt:
Hallo Chun.

Is je computer niet vervuilt?Heb je CCleaner erop om hem op te schonen,en Ad-aware,en
Spybot en een goed Antivirusprogram ?Laat die eens draaien.Succes
 
Ik heb:

- AVG 7.5 Free
- Spybot Search & Destroy

Maar een spyware, malware of virus heeft hier toch niks mee te maken? En trouwens, mijn virusscanner scant automatisch elke dag. Tot nu toe geen virussen gevonden?!
 
Om deze onderwerp actief te houden, even zelf reageren.

Weet iemand een oplossing?
 
moeilijk om hier een goed antwoord op te geven. Het uitvallen van de computer zonder verdere informatie kan een ****load aan oorzaken hebben. Je kunt, als je een crash in windows hebt gehad even de system logs nakijken. Misschien staat daar informatie in?

Op dit moment kunnen het zoveel oorzaken zijn dat het weinig zin heeft ze allemaal op te noemen.
 
Heb nieuwe computer. Hoef verder geen hulp meer nodig. Thanks!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan