opstarten gewijzigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

strandman

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Berichten
35
Sinds kort moet Windows XP langer zoeken naar de Welkom pagina. De lichtbalk gaat langer heen en weer en daarna verschijnt een nieuwe pagina met Please wait waarachter een hele rij puntjes volgt tot eindelijk de Welkom pagina verschijnt. Daarna normale functionering.

Virusscanner (McAfee) vindt niks.

Een bijverschijnsel (enige?) is wel dat wissen van de inhoud van 'Pas geopende bestanden' vastloopt.

Éénmaal een melding gehad dat Windows het bestand 17Holmes1333.exe mist??
 
Ik heb het zelfde ooit meegemaakt.
Ook het uitloggen duurde erg lang bij mij.
De oplossing was het installeren van het gratis programma UPHCLEAN van microsoft.
Gewoon een kwestie van veriferen en installeren.
Daarna start je de pc opnieuw op en kijk je of het sneller geworden is.

Laat maar even weten of het helpt en als het niet geholpen heeft zul je je PC eens even een goede schoonmaakbeurt moeten geven.
 
is dat alleen voor afsluit probleem,of ook voor opstarten??
Bij mij is namelijk beide het geval
 
Dat bestand wat je mist, is waarschijnlijk een virus. Probeer eens een andere virusscanner of laat je pc eens online scannen met norton.
 
uphclean staat wel bij de programfiles maar doet verder niks?? Er verschijnt even een leeg DOS window.
Bij de softwares staat ie niet. Maar het werd misschien geblokkeerd door McAfee, ik probeer het nog eens met bypassen van McAfee.


Norton had ik juist vervangen door McAfee omdat Norton de PC zo idioot langzaam maakte.
 
yep daarom gebruik ik norton ook niet. Maar je kunt ''m via internet laten scannen.
 
Is inderdaad even aan te raden om de pc eens te scannen met een on-line virusscanner.
 
Ik denk dat het probleem al grotendeels is opgelost. Op één of andere manier was Windows al in geen tijden meer geupdated. Daar ben ik nu een halve dag mee bezig geweest. Het ziet er nu al veel beter uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan