opstarten laptop duurt inmiddels 10 min

Status
Niet open voor verdere reacties.

melbie

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Berichten
72
Hallo,

Het opstarten van de laptop duurt iedere keer langer. Ik heb een vrij nieuwe laptop 8 maanden oud, maar heb al verschillende problemen gehad.

Weet iemand wat ik kan doen??

mvg
 
Hallo

Merk/typenr/ouderdom/o.s. ??? "Het opstarten van de laptop duurt ..."

Dit kan zowat vanalles zijn ...

Virussen ,spyware , defekte harddisk , etc.... :confused:

En ... wat waren uw "maar heb al verschillende problemen gehad."

Peter
 
het is een MSI MS 1719 volgens mij.. hij is van oktober 2008 dus nog niet heel oud.

Deze laptop is ooit gevallen en daar zijn problemen uit ontstaan die dacht ik allemaal opgelost waren. er heeft een virus opgezeten die er uit is.
 
gevallen....welke problemen
virus...hoe heb je die er af gekregen.
 
Hallo

"Deze laptop is ooit gevallen en daar zijn problemen uit ontstaan..."

Begin bij de basis , en controleer de harddisk...

Vermoedelijk "bad clusters" , want harde schijven zijn niet echt "happy" , indien ze tegen de grond gaan...

Peter
 
Heb je:


Vista dan:

Start (windows teken) --> bij het veld waar in staat "zoekopdracht starten" typ je "cmd" (natuurlijk zonder " tekens) en open dit programma --> Typ "msconfig" en geef een enter --> bij eventuele tussenkomst van UAC kllik op doorgaan --> ga naar het tabblad "Opstarten" --> vink de onderdelen uit die niet nodig zijn om gelijk opgestart te worden --> klik op apply en Ok --> klik bij het nieuwe venster op opnieuw opstarten.

XP dan

Start --> uitvoeren --> typ "cmd" en geef een enter -->Typ "msconfig" en geef een enter --> bij eventuele tussenkomst van UAC kllik op doorgaan --> ga naar het tabblad "Opstarten" --> vink de onderdelen uit die niet nodig zijn om gelijk opgestart te worden --> klik op apply en Ok --> klik bij het nieuwe venster op opnieuw opstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan