Opstarten met Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tips

Heel bedankt, maar hoe kan ik daar het best gebruik van maken? Kan je me nog wat tips geven?:confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Dankjewel, ik hou deze tip in gedachten! Probeer er nog steeds een oplossing voor te vinden zonder dat te hoeven doen. De winter komt er weer aan. Ook in Spanje, dus wellicht nadert het moment om het toch maar te wagen. Geef mezelf nog een paar weken.... ;=))

Sorry dat ik zo´n tijd niets heb laten horen, maar gistermiddag heeft iemand van Avast! 1,5 uur aan mijn computer gewerkt (online) en het geregeld. Hardstikke goed en mooi dat het weer werkt. Heb gevraagd of hij/zij me kan vertellen wat er gedaan is. Als ik het weet zal ik het delen. Ben trouwens onderweg op een geweldig tool terecht gekomen dat heet TuneUp van AVG. Typisch iets voor de niet doorgewinterde computergebruiker (zoals ik) die toch regelmatig het systeem schoon wil houden. Heb het aangeschaft voor 18 euro en ben er hardstikke blij mee. In een miem van tijd heb je het systeem schoon en getuned. Maak niet graag reclame op dit forum, maar wilde dit toch genoemd hebben! Benieuwd of jullie er ook eens naar kijken en wat je er van vind.

Heel bedankt voor jullie hulp en ondersteuning!!! Leuk forum met positieve meedenkers!

groet van Cees

Laatst bewerkt:
Fijn om te horen dat alles weer werkt.

Wil je je vraag even op 'opgelost' zetten, dat is bovenin de vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan