opstarten mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, bedankt voor je snelle reactie. Hoe doe ik dat? gewoon 'chkdsk c:' of weer 'chkdsk c: /r' ?

Kijk eerst eens via de cmd, die chkdsk /r had je al uitgevoerd, miss is een andere partitie de C: geworden indien de echte C: is beschadigd zou dat kunnen.

Als ik 'cmd' intik, komt er X:\Windows\System32>
als ik 'dir' intik bij c: komt er:
De volumenaam van station C is SYSTEM RESERVED
Het volumenummer is CEF0-BA22
Map van C:\
Het bestand is niet gevonden
C:\>

Ik heb de iso uitgepakt in usb-stick, aangesloten op netbook en gereboot. op de fora op de site van ubcd staat het me verder te ingewikkeld uitgelegd... moet ik in de opdrachtprompt zoeken naar de usb-drive?

Je kunt er toch een cd van branden als image?, die usb is nu niet bootable.

Weet niet of je nu vanaf de dvd naar de USB kunt gaan en dan die TestDisk kunt gebruiken maar proberen kan altijd.

Oeps.

Zou wel moeten kunnen, ervan booten, alleen de inhoud van de iso erop zetten dan, de iso is te mounten met W8, Daemontools en nog wel andere virtuele spelers, uitpakken in TotalCommander met de juiste plugins kan ook.
Run Ultimate Boot CD from your USB memory stick. A script on the CD prepares your USB memory stick so that it can be used on newer machines that supports booting from USB devices. You can access the same tools as you would from the CD version.

Ik breng hem morgen naar de reparateur, want absoluut geen zin om er heel de avond mee bezig te zijn :)

Desondanks erg bedankt, nu weet ik dat het het wegbrengen waard is!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan