opstarten norman viruscontrol

Status
Niet open voor verdere reacties.

fred212

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2001
Berichten
26
Hallo,

Iki heb Norman virusscaner als software op mijn pc staan. Alvorens ik van het internet gebruik kan maken, moet dit programma eerst volledig geladen zijn. Maw bureaublad verschijnt en het duurt tot soms wel een minuut voor ik het logo van de virusscanner zie, en vanaf dat moment pas het internet op kan. Volgens mij kan je in de opstart volgorde van de te laden programma's anders instellen waardoor bovenstaand programma sneller geldaen zou moeten worden. Ik weet niet of dit zo werkt en zo ja hoe pas ik e.e.a dan aan.

Alvast bedankt voor de genomen moeite
 
fred212 zei:
Hallo,

Iki heb Norman virusscaner als software op mijn pc staan. Alvorens ik van het internet gebruik kan maken, moet dit programma eerst volledig geladen zijn. Maw bureaublad verschijnt en het duurt tot soms wel een minuut voor ik het logo van de virusscanner zie, en vanaf dat moment pas het internet op kan. Volgens mij kan je in de opstart volgorde van de te laden programma's anders instellen waardoor bovenstaand programma sneller geldaen zou moeten worden. Ik weet niet of dit zo werkt en zo ja hoe pas ik e.e.a dan aan.

Alvast bedankt voor de genomen moeite
Misschien is het simpeler om gewoonweg een andere virusscanner te nemen?
AVG Free bijvoorbeeld.

Als je een programma zou gebruiken om de opstartvolgorde van andere programma's te controleren, zou dat het opstarten enkel nog vertragen.

De beste oplossing lijkt me simpelweg eens grondig te bekijken wát er eigenlijk mee moet starten en wat niet, eventuele niet noodzakelijke dingen uitschakelen, eventueel een andere virusscanner nemen die niet zo lastig doet en zo een snellere opstart krijgen.

James :)
 
James,

bedankt voor je reactie, maar das nou net niet wat ik wil. Ik ben tevreden over de huidige virusscanner, en zoek dus een mogelijkheid om e.e.a in het opstartproces van de virusscanner te versnellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan