opstarten / opnieuw instaleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronebo

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2011
Berichten
5
Ik wil xp opnieuw instaleren via een usbstick (cd drive kapot) maar krijg dan steeds de tekst Verwijder schijf of medium Druk op een toets, maar zodra ik dat doe krijg ik de melding:
Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden :
windows hoofdmap system32 hal.dll. Installeer het bovengenoemde bestand opnieuw.

Maar dat lukt mij dus niet.
weet iemand hier misschien een oplossing voor zo ja alvast heel erg bedankt.

groet Ronald.
 
Ondersteund het bios opstarten via USB en zo ja, is usb als 1e opstartitem ingesteld?
 
Ondersteund het bios opstarten via USB en zo ja, is usb als 1e opstartitem ingesteld?

Bedankt voor je snelle reactie,

Ja via bios alles goed ingesteld en nog steeds het probleem.
zit er nu aan te denken om via dos iets te proberen maar daar heb ik ook niet veel verstand van.
 
@topic-starter: Je had beter de instructie kunnen doorlezen in die andere discussiedraad over het repareren van boot.ini via Hiren's boot cd.
Staat (als reminder): hier, met instructies voor het maken van een Hiren's boot cd op een memory-stick (bijgewerkt): hier

Natuurlijk werkt dat niet als de harde schijf kapot is etc., maar daar ga ik hier (nog) niet vanuit.

Tijs.
 
Bedankt voor alle aangeboden hulp:thumb:, zal het blijven proberen totdat het gelukt is.
Mocht het me lukken plaats ik hierover uiteraard een berichtje.
Groet Ronald.
 
Aan alle helpende,

Dank zij alle hulp hier aangeboden, (en een beetje hulp thuis voor het uitvoeren :eek:)
doet alles het weer zoals het ooit bedoeld was.
Dus bij deze mijn dank voor alle tips en tricks die ik hier aangeboden kreeg.

Ronald.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan