Opstarten Outlook erg traag :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Dark

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2001
Hey, als ik outlook wil opstarten dan zie ik dat splashscreen van outlook en dan duurt het ongveer 20 seconden voordat outlook echt is opgestart:(

Weet iemand wat dit kan zijn??

hoi,

vermoedelijk normaal voor een windowsprogramma.......
nu ff serieus, dit lijkt mij niet echt abnormaal, op bureel gebruiken wij 1.7 intel en ik denk dat het daar even lang duurt.

greetz

jean

Gaat het nou over Outlook of over Outlook express.

Outlook hoort bij Ofiice, dus vraag over Outlook hoort hier niet thuis.

Ik vind 20 seconden vrij lang. Welke versie is het, en geef eens wat meer info over je OS en je systeem. Hoe lang geleden heb je voor het laatst gedefrag,enteerd?

Geplaatst door Wim1960
Gaat het nou over Outlook of over Outlook express.

Outlook hoort bij Ofiice, dus vraag over Outlook hoort hier niet thuis.

Ik vind 20 seconden vrij lang. Welke versie is het, en geef eens wat meer info over je OS en je systeem. Hoe lang geleden heb je voor het laatst gedefrag,enteerd?

tis gewoon van windows, niet van office, dus de vraag staat hier goed ;)

Tis outlook express 6 en ik heb win xp een p4 2.4, 512 ddr.....
Gedefragmentgeerd dat heb ik nog niet gedaan, ikheb mijn pc nog niet zo lang maar ik kan het wel een keer proberen...

Gisteren rond deze tijd deed hij het nog prima, maar in 1 keer deed hij er zo lang over :confused:

Ik heb zo direct geen oorzaak. Normaal is het in ieder geval niet. Tenzij je heel erg veel programma's open hebt staan. Ik zi nu achter een P3 866 MHz en 512 MB pc133 geheugen en die start OE binnen een halve seconde op.

Heb je toevallig veel mails in je mappen staan? Dat wil ook nog wel eens vertragen.

K snap er geen f*ck van, ik start outlook net op en nu springt ie binnen een seconde open, dus ik zet deze vraag maar opgelost :)

Staat msn uit in Outlook?
Als deze aanstaat duurt het langer dan normaal om Outlook op te starten.
Menu, Extra, Opties, Tablad Overige "MSMesenger uitvinken.

Klinkt misschien dom maar ik heb onder extra opties geen tabblad overige. En kan ook nergens msn uitvinken vinden.

Topic is 3.5 jaar oud. Het heeft geen nut om daar nog in te reageren met opties of om te vertellend dat je hetzelfde probleem hebt.

Het verstandigste is om een nieuwe vraag te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan