Opstarten PC steeds langzamer

Status
Niet open voor verdere reacties.

X26

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Berichten
143
hallo,
ik heb een tijd geleden windows XP opnieuw geinstalleerd. toen ik hem opstartte kreeg ik een tijdje een zwart beeld en daarna het winows XP laad balkje. dit zwarte beeld word per keer opstarten van mijn pc langer! daarna duurt het ook nog een tijd voordat mijn desktop helemaal is geladen. dit gaat ook steeds langer duren. ik weet dat je pc steeds langzamer word door de dingen die je erop zet. maar bij mij gaat het wel heeeeel snel langzamer.
ik hoop dat iemand mij kan helpen
groet Bart
 
Heb je alleen XP opnieuw geinstalleerd inclusief de nodige software, of ook alle drivers die bij het moederbord hoort.
 
uuh ja ik heb de driver voor het geluid en voor het beeld opnieuw geinstalleerd
 
ik heb nu nog een klein probleempje erbij. me numlock valt telkens uit..:confused:
 
Ik zou zeggen, stop deze cd rom er nog eens in en kijk wat je allemaal kan installeren aan drivers.
 
er staat nergens iets van drivers...
 
Als je de CD rom er in stopt, start er dan iets op ?
Zo ja wat staat daar allemaal.

Als hij niet opstart, ga dan in de verkenner naar de cd rom en kijk of er een setup of install bestand staat. Dubbelklik hier op en zeg eens wat je dan allemaal te lezen krijgt.
 
windows xp installeren
meer informatie over het installatie proces
extra windows-onderdelen installeren
andere taken uitvoeren
systeemscompatibiliteit controleren
 
Hoi !


Bedoeld wordt NIET de Win XP-CD, maar de CD met drivers die bij je mobo hoort !

Heb je die niet (meer), geeft dan hier merk/type, dan kunnen we ze even zoeken.

Freetz,

Harry.
 
nee die cd heb ik niet. waar kan ik merk en type vinden?
 
umh ik begrijp het programmatje niet helemaal. maar ik heb een update van chipset gedownload en geinstalleerd maar las wel dat er een fout was ofzo. mijn pc weer opnieuw opgestart en nog steeds het zwarte scherm na het windows laadbalkje.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan