Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om in het bios te komen gebruik je over het algemeen de Del of een F-toets.om in de bios tek omen druk op tab maar die werkt niet.
Je bedoel een CDRomdrive en een DVDdrive?Brandt dat lampje van de CDRomdrive ook als de cd in de DVDdrive zit?Geprobeerd maar lukt niet er zit ook een cd rom in en een dvd maar de cd rom is stuk, dat lampje brandt wel van busy. maar de cd van xp zit in de de dvd , maar daar start hij ook niet mee op
Koppel dan eerst die CDRomdrive af.maar van de cd rom wel maar, die gaat niet open,(stuk) merk weet ik niet
Nadat de CDRomdrive is afgekoppeld,ga je naar het bios en zet de DVDrom in de bootvolgorde voor de HDD (hardeschijf) en kijk dan of je met de XP cd kunt booten.Ik kan nu in de bios komen
Ben een beetje confused,staat er nu al wel of geen XP installatie op deze schijf?Ik heb in een pc een nieuwe harde schijf gestort maar bij het opstarten komt hij niet verder dan chech drivers,
Tsja,die vraag stel ik in m'n post nr.14Heb je boot volgorde al veranderd naar a: cdrom c:? Want anders start die nooit van cdrom.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.