opstarten pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meneer_Marco

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Hallo,

Als ik mijn PC opstart gaat eigenlijk alles volgens plan. Dan op een gegeven moment lijkt er een vertraging in te komen zonder (voor mij) aanwijsbare reden. Outlook kan ik dan niet opstarten maar Firefox weer wel.
Dan na enige tijd, start de pc de andere opstartprogramma's en mijn flatbedscanner op...
Geen idee hoe dit komt, misschien dat één van jullie dit mysterie kan oplossen? :confused:
Heb (bijna) alles geprobeerd, dingen uitzetten in het startup-menu, zelf mn antivirus (avast) uitgezet (en inmiddels weer aangezet, het bleek geen verschil te maken).

graag hulp...

slome computer?

:p tja, het is al een wat ouder beestje, maar ik heb er eigenlijk pas last van sinds de vorige 'schone installatie' twee weken terug.
Dus is denk niet dat het hieraan ligt. Ik vermoed een verkeerde volgorde in het startup menu of een achtergrond proces dat 'alles tegenhoudt tot het is voltooid'..

Avast

Van avast weet ik het niet maar AVG 8 blokkeert programma's zolang hij aan het updaten is.

Maar het moet toch in Taakbeheer te vinden zijn wie alle processortijd in beslag neemt.

Succes.

Van avast weet ik het niet maar AVG 8 blokkeert programma's zolang hij aan het updaten is.

Maar het moet toch in Taakbeheer te vinden zijn wie alle processortijd in beslag neemt.

Succes.

Hallo Eric,

Dank voor je reactie. Helaas is het niet Avast. Na de-installatie blijkt er geen verschil op te treden. Ook met het uitzetten van de Startup-opties blijkt er geen verschil op te zijn.
In taakbeheer zie ik eigenlijk niets geks, alleen een soort 'pauze' van een minuut of twee voordat ie verder gaat. Er vreemd allemaal.
Ondertussen ben ik op het punt aangekomen dat ik een 'format C' wil gaan uitvoeren.

suggesties zijn welkom.

Low level format

Neem dan meteen een low level format via het tooltje van de drive (HDD) fabrikant.

Dan weet je zeker dat er geen andere ongein mee kan spelen.

Succes,

Eric.

P.S. daarna tijdens setup een volledige format NTFS, dan moet het goed gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan