Opstarten sommige spellen met windows 7 Ultimate 64m-bit lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

noveas

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2007
Als ik een spel wil opstarten, gaat alleen een circeltje draaien dat hij aan het laden is voor 2 sec en dan verder niets.. had ik ook bij nfs Shift . maar guildwars daarentegen draait hij wel gewoon zonder problemen.. heb al gezocht op internet maar kon er geen oplossing voor vinden. Heb geprobeert om windows virtual xp te draaien maar daar gaf hij aan dat ik dat niet kon draaien.

Heb ook geprobeert om als administrator uit te voeren en met compatibiliteitsproblemen het op te lossen maar dat had ook geen resultaat.

Hier mijn systeem:
processor: intel core 2quad cpu q8200 @ 2.33gHz 2.22 GHz
geinstalleerd gehuegen 4 gb (3.9 gb beschikbaar)
type systeem: 64 bits besturings systeem

op windows 7 ultimate

Hoop dat hier iemand een oplossing voor me heeft:)

Als ik een spel wil opstarten, gaat alleen een circeltje draaien dat hij aan het laden is voor 2 sec en dan verder niets.. had ik ook bij nfs Shift . maar guildwars daarentegen draait hij wel gewoon zonder problemen.. heb al gezocht op internet maar kon er geen oplossing voor vinden. Heb geprobeert om windows virtual xp te draaien maar daar gaf hij aan dat ik dat niet kon draaien.

Heb ook geprobeert om als administrator uit te voeren en met compatibiliteitsproblemen het op te lossen maar dat had ook geen resultaat.

Hier mijn systeem:
processor: intel core 2quad cpu q8200 @ 2.33gHz 2.22 GHz
geinstalleerd gehuegen 4 gb (3.9 gb beschikbaar)
type systeem: 64 bits besturings systeem

op windows 7 ultimate

Hoop dat hier iemand een oplossing voor me heeft:)

instaleer het spel weer is opnieuw er kan wat fouts zijn gegaan!
en is het een gedownloaqd spel of een echt spel.?
daar kan het namelijk ook aanliggen

gedownload.. maar single player van COD modern warface2 word door een maatje.. dezelfde download op xp wel afgespeelt?

En andere spellen heb ik wel opnieuw gedownload en geinstalleerd.. dus ik denk bijna dat het wel aan 1 of andere windows 7 instelling ligt.. ik kan het alleen niet vinden:P

Zover ik weet, draaien een aantal spellen niet op Windows 7 64 bit,
ik zou niet weten welke:D

Modern Warfare 2 draait prima op Windows 7 64BIT. Heb wel een origineel.

Modern Warfare 2 draait prima op Windows 7 64BIT. Heb wel een origineel.

zou er iets in windows 7 zitten dat gedownloade spellen het niet doen dan want heb idd 1 orgineel spel (guildwars) en dat doet het gewoon.. miami vice had ik ook gedownload en die deed het ook, alleen de muis niet maarja hij starte wel gewoon op...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan