Opstarten soms met soms zonder muis/toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pazzie

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
65
Hoi mijn vraag ik heb Xp pro draaien op 2 computers thuis en 1 werkt perfect is ook mn nieuwe comp maar op de ander een oudje p2 262mhz doet ie het vaag, hij start soms op met een enorm kabaal en start op zonder muis en toetsenbord als je dan de muis aanraakt hoor je helemaal herrie en t lijkt de voeding/stroom te zijn denk ik....maar san druk ik hm aan en weer uit tot ie goed opstart en ik weer mn muis en toetsenbord heb. Wat kan ik hieraan doen???? Ik snap het niet meer op het zelfde systeem heb ik mandrake gebruikt en dan start ie elke keer helemaal oke op?? Alvast bedankt!!:thumb:
 
Een P2 262 is ook niet echt geschikt om WinXP op te draaien... Dat zou het goed kunnen zijn ;)
 
Weet ik en ik weet ook dat daardoor linux er wel onder draait, en dat ik daarom op mn nieuwe geen last heb hehehe is mega snel systeem maar ik wil *****n ermee en dat moet echt op een p2tje:D maar er moet toch wel een oplossing zijn? Ik zat ook al te denken aan de warmte ofzo??
 
Sorry dat ik vergeet te melden dat het geen usb muis is en geen usb toetsenbord maar seriele poort aansluitingen.
 
Ik weet niet hoeveel ram je hebt, maar dan kan misschien wat upgrate, ik zelf draai met met 350 mhz en het loopt goed, het moet kunnen, maar over spelen hoef je mij niets te vragen, dan zal je wel problemen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ik zelf heb ook een pentium II met 350 mhz en 512 mb ram, en ik draai met met de nieuwste program., ik kan zelf DVD progr. branden, ik wil zeggen dat het wel kan.
Voor uitbreiding verwijzig markplaats.
 
Laatst bewerkt:
probeer even andere muis/toetsenbord aante sluiten en kijk wat ie dan doet
 
Owkee zal ik doen maar kan het dat zijn, de herrie bij het opstarten dus door die seriele aansluiting??
 
de herrie bij het opstarten heb ik paar keer megemaakt bij defecte of fastzittende toetsen . Ook PS2 aansluiting/poort kan probleem zijn, kan je controleren als je andere toetsenbord/muis aansluit
 
Dank je dat zal ik ff proberen als het aan die poorten ligt hoe vervang ik die if moet ik dan gewoon toetsebord/muis voor usb kopen?
 
als aan die poort ligt kan je even op je MoBo kijken of dat faste poort is of met kabeltje aan connector aangesloten is (vaak bij P II), dan kan je voor paar centjes nieuwe kopen en vervangen.
 
Heel erg bedankt ik check het asap, maar wat koop ik dan precies? Een kabel of...

Wel thanxxx alvast voor je hulp!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan