opstarten van PC doet het niet meer Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
ik heb geprobeerd een update te doen voor mijn toetsenbord.( oude toetsenbord met nog zo'n mini ronder stekker ) hierdoor een verkeerde update. zodat bij opstarten van mijn pc windows niet meer mijn toetsenbord herkend. dus kan ik ook niet meer mijn wachtwoord invullen.
ik heb een andere toetsen bord met usb gekocht daar reageerd ie alleen op als ik de f en de del toets ingedrukt houd . en dan kom ik wel in de bios . maar niet in Windows (10 )
ik heb nu dit bericht met mijn laptop verstuurd.

hoe kan ik dit oplossen ???

tjima

Laatst bewerkt:
als u geen herstel cd voor uw windows versie heeft gemaakt, misschien kunt u er een via uw laptop van het internet downloaden en branden?

Indien je al in de Bios bent, kan je dan niet USB toetsenbord ondersteuning instellen? Dat kan je misschien met de muis doen. Let op dat je het oude en het nieuwe toetsenbord tegelijker tijd hebt aangesloten.

inmiddels opgelost.via toetsen bord op scherm kon ik mijn ww intoetsen . toen virus scanner uitgezet en dan via instellingen een systeem herstel gedaan van 4 dagen terug . hopla mijn toetsen bord doet het weer. ik had een verkeerde driver geïnstalleerd zodoende zag mijn pc mijn toetsenbord niet meer.

hartelijk dank maar weer .
tjima

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan