Opstarten van pc loopt vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheCrow

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
Hallo mensen,
Ik zit hier met een heel raar probleem.
Ik draai op een ACER pc windows xp. Als ik de pc aanzet verloopt alles goed. Als ik de pc afsluit gaat ook alles goed. Maar als ik de pc opnieuw opstart via windows xp sluit hij wel goed af en dan start ie weer opnieuw op en dan loopt hij al vast voordat het windows logo in beeld is geweest.
Hij loopt vast bij het logo van ACER. Er staat onderin CTRL+ALT+ESC om in bios te komen en F12 om in boot menu te komen, maar daar reageert hij dan ook niet op.
Ik moet dan eerst de stekker van de pc eruit halen en er weer instoppen. Pas dan loopt hij weer verder.
Ik had de pc geformateerd en opnieuw windows xp erop gezet, en ik had de bios terug gezet op default settings, maar hiermee was helaas het probleem ook niet opgelost.
Ik ben ten einde raad , en ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Alvast bedankt,
Groeten , Boy

Reply

Heey uhmm wat schiet ik daar mee op? :(
Volgens mij begrijp je mijn probleem niet. :eek:
De pc moet zich opnieuw op kunnen starten. zonder vastlopers.
evengoed bedankt voor het helpen.
Ik hoop dat iemand anders een betere oplossing heeft.
Groeten, Boy :D :cool:

Dat is ook geen oplossing !?

Wat je daar mee opschiet??:D

Wanneer die optie aangevinkt staat en er vind een error plaats dan start windows automatisch weer op..

Staat dat uit dan doet ie dat dus niet..:confused:
En dan krijg je een stop melding..
Uit de inhoud van deze stopmelding kan je meestal opmaken waarom dat gebeurt :rolleyes:

Ga daarmee op zoek naar een eventueele oplossing..

Of kijk in je logboeken of daar vermeldingen zijn van deze fout.. :thumb:

Zonder deze raporten kan je alleen maar raden naar wat de fout is en het zijn er misschien maar 1001..
;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan