opstarten van spellen of programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Poeh..geen makkelijke,

Mischien kan je een andere versie van het programam installeren?

nee dat lukt helaas niet er is er maar 1 versie van. het tis niet zo dat er maar 1 programma er last van heeft. ik heb 3 programma's die niks doen, silkroad, rappelz en limewire. de rest van mijn programma's draaien normaal zoals het hoord. ik heb wel es problemen met mijn firefox maar verder niks bijzonders. ik vind het maar een raar probleem. het heeft verder altijd normaal gewerkt en dan opeens niks meer. ik dacht eerst misschien gehackt of zoiets maar ik kon niks vinden, virus kon niks vinden. heb toen ook nog gekeken in mijn logs van de virusprogramma alleen 6 stuks maar die waren nog van het verre verleden die het programma verwijderd heeft of in vault heeft gestopt. dus ik denk dat het probleem het ook niet zou kunnen zijn. ik weet het echt niet meer:(

Heb je al geprobeerd naar de map te gaan, en vanaf daar de .exe te starten?

En anders denk ik echt dat je Norton is, als het maar 3 programma's zijn.

ik heb net geprobeerd om in me mappen op te starten maar dat wou ook niet. ik heb in norton al gekeken maar kan niet echt iets vinden waardoor het zegt van die programma's zijn geblokt

Oke, ik kijk even of ik een instelling kan vinden die daar iets te maken mee kan hebben.

dank je :thumb:

waardeer je hulp zeer. sorry dat het zo lastig is :(

is het nog gelukt? heb zelf intussen ook nog even verder gekeken maar ben er zelf ook nog steeds niet uit?

Sorry, was je topic uit het oog verloren.
Heb zelf niks gevonden jammer genoeg in de instellingen van Norton.

Maar doe eens het volgende:

- Doe de cd van Windows XP in de cd/dvd drive
- Ga naar Start --> Uitvoeren --> typ sfc /scannow en klik op OK.
Nu zal een controle starten.
Wacht die even af.

zal hem eerst even weer opzoeken :o volgens mij ben ik hem kwijt. anders leen ik de cd wel via iemand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan