Opstarten van Vista lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedy19

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2009
Goedendag,

Als ik mijn windows vista besturingssysteem wil gaan opstarten dan laat die wel zien dat die bezig is met laden alleen ik kom heel niet verder , hij blijft maar laden en laden en dat wel urenlang als ik de pc aan laat staan.

Ik kom echter wel gewoon in de veilige modus, dit gaat probleemloos. En als ik een systeemherstel wil gaan uitvoeren dan laat die dus ook zien dat deze bezig is met een systeemherstel maar dan kan ik dus ook uren gaan wachten.

kan iemand mij aub helpen met dit probleem ?:(

mvg,
Speedy19

Je schrijft niet of in apparaatbeheer in de veilige modus vreemde dingen te zien zijn of dat alles normaal is.

Nee die zie ik dus niet, ik heb ik apparaatbeheer zitten kijken maar daar zit geen probleem bij.

Ik was film aan het kijken tot er op een gegeven moment de pc vastliep, waarbij er niks anders op stond dan dat ik hem reboot via de aan en uit knop. Toen ik hem opnieuw opstartte kwam dus dit probleem, heb ookal opstartproblemen herstellen gedaan, dit deed die dus lange tijd tot die aangaf van dat het probleem waarschijnlijk opgelost zou zijn.

maar neehoor nog steeds hetzelfde , hij komt dus wel gewoon in de veilige modus maar als ik hem normaal opstart blijft dus het probleem dat die alsmaar blijft laden, hij blijft gewoon vastlopen bij het nadenken ??:confused:

En al in veilige modus gekozen voor "laatst werkende configuratie" .....

Dat ga ik dus nog even proberen, dank je voor je advies. reageer dan wel of het nou wel of niet is gelukt

Hey,

heb het geprobeerd maar helaas blijft het probleem voortbestaan:confused:

heb je al eens op virussen gescand, spyware...?

zoja, welke programma's?

Jaa absoluut!

Spywaredoctor
Malwarebytes
AVG

deze 3 eigenlijk , probeerde nod32 ook nog eens te installeren en te scannen maar helaas kan de installatie niet voldoen als je, je in de veilige modus bevindt

Jaa absoluut!

Spywaredoctor
Malwarebytes
AVG

deze 3 eigenlijk , probeerde nod32 ook nog eens te installeren en te scannen maar helaas kan de installatie niet voldoen als je, je in de veilige modus bevindt

ja, ik denk dat het hierbij vrij zeker is dat dat je geen spyware infectie hebt ofzo...

Wat je eens zou kunnen proberen is om msconfig alles opstartprogramma's uit te schakelen en dan nogmaals proberen te booten in de normale modus :thumb:

that's the problem!.. vind het ook een vaag probleem eigenlijk, kom wel gewoon in de veilige modus etc maar normaal opstarten lukt gewoon niet:confused:

that's the problem!.. vind het ook een vaag probleem eigenlijk, kom wel gewoon in de veilige modus etc maar normaal opstarten lukt gewoon niet:confused:

Misschien weet een ander helpmij member een oplossing om meerdere opstartonderdelen uit te schakelen maar ik heb momenteel men laatste troef uitgespeeld :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan