opstarten.vast,bij 2 spellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Hallo beste mensen.Ik wist niet waar ik deze vraag moest stellen,bij spellen of bij ME Maar heb hem hier gezet.Maar dit is mijn volgende problemen.Af entoe als ik mijn pc opstart. heb ik rechst in mijn bureaublad 4 spellen staan.RCT2>SOLDIER OF FORTUNE>QUAKE III>EN NAVY SEALS.Maar soms als ik hem opstart.Loopt de pc vast bij de spellen navy seals,en bij quake III.Dan komt er een wit blaadje in te staan met een paar tekentjes staan.waarom blijft hij bij die spellen hangen.(geen illigalen spellen) ??????
 
hallo, heej mij was een keer gezegd dat je eerst alles moet afsluiten, er zijn ook dingen die je niet kan zien dus dat moet via CTRL+ALT+DELETE alleen weet ik niet of dat bij XP ook kan want daar heb ik nog geen ervaring mee.

Greetz , TP
 
snap ik.

Ja,dat snap ik.Zodra ik op dat druk(ctrl+alt+del.)Dan krijg ik een blauw beeld.Enb nu krijg ik het vaker dat er dit gebeurt.Dat als ik mijn pc opstart.En heb mijn password ingtikt.Dat hij vast loopt.zie ik alleen een wit muisje(beweegt niet)en blauw beeld.Wat the **** kan ik eraan doen.
 
euhhhh
tja mmmmm al geprobeert de scherm instellingen anders te doen?

Greetz, TP
 
touwens bestaat zo'n PS3 echt? of is het maar een plaatje....
 
denk het wel.

Ja,ik denk het wel maar weet het niet zeker.En heb het niet meer(bij mijn handtekening)Want ik moest het van RGTMO veranderen.
 
Okee, en dan.

Okee.En wat moet ik dan in de instellingen veranderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan