opstarten vista stopt na aanduiden account

Status
Niet open voor verdere reacties.

krulstaart

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jul 2008
Berichten
2
tijdens het opstarten van vista krijg ik het normale teken van vista, gevolgd door de account waar ik (zoals altijd) kan kiezen tussen "mijn account" en die van "gast".
bij beide account start hij verder door en toont het normale welkomscherm met het bewegende cirkeltje. dan verdwijnt alles en krijg ik een zwart scherm met een normaal beweegbare muis. en dan blijft hij hangen... net alsof hij mijn bureaublad niet kan tonen.

ik heb bij het opstarten al alle mogelijke automatische herstelfuncties uitgeprobeerd.
soms geeft hij aan geen problemen te ondervinden.
dan weer zegt hij dat het probleem niet op te lossen is met de automatische herstelfunctie.
heb geprobeerd om een systeemherstel uit te voeren met de laatst werkende configuratie... geen soelaas.
zelfs het herstellen naar een vroegere datum lukt niet... initieel heb ik de indruk van wel maar op het laatst krijg ik een heel bizarre melding, nl. "het herstel is niet mogelijk omdat het bestand al bestaat" ????

het enige wat ik aangeef als een mogelijke oorzaak van het probleem is dat ik de laatste keer een bijna lege batterij heb gehad en dat hij per ongeluk weer werd opgestart. deze laatste start verliep niet zoals het hoorde en ik heb hem manueel stilgelegd.
kan dit foutief opstarten iets te maken hebben met mijn huidige problemen.

hopend op een positief antwoord,
johan
 
je hebt dus tijdens het opstarten f8 geprobeert en daar alle opties geprobeerd???

Ook al geprobeerd op te starten in de veilige modus?
 
Hoi,

Erg vervelend voor je, misschien is het een optie om terug te gaan naar windows XP????
 
Hoi,

Erg vervelend voor je, misschien is het een optie om terug te gaan naar windows XP????

gast, das nu al de derde keer dat je gewoon aanraad om naar xp terug te keren!!! :shocked: :p
niemand heeft daar zoveel aan hoor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan