Opstarten - wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Sinds kort start mijn PC met een schermpje met: "Aanmelden bij windows", "Gebruiker " en "Wachtwoord". Gewoon enteren zonder paswoord? en het opstarten is klaar. Kan ik van dit schermpje afkomen?

Dat kan:

Ga naar het configuratiescherm en dan naar gebruikersaccounts.
Vervolgens klikken op item 'De manier waarop gebruikers zich aan -of afmelden wijzigen'. Vinkje bij Welkomstscherm zetten.
Op deze manier ben je van het aanmeldscherm af, aangezien je nu geen gebruiker in hoef te typen verwacht ik dat XP nu automatisch start.

(deze optie is niet beschikbaar indien de computer aangemeld is in een domein, i.t.s. tot een werkgroep/workgroup.

Graag hoor ik of het is opgelost.

Laatst bewerkt:
Dinges, helemaal voor elkaar, bedankt.

Ik heb het een en ander uitgeprobeert op mijn eigen PC en ik dacht dat het lek was gevonden. Nu ik het bij mijn kennis wilde aanpassen ging het niet. De twee opties die je moet aanvinken waren niet aktief. Ik kreeg nu de melding: "Client service voor Netware verwijderen". Nu kon ik deze optie niet vinden, ik zocht bij Start - Instellingen - Netwerkverbinding. Op deze laatste bij de pictogram van (LAN) eigenschappen draadloze netwerkverbinding gezocht. Daar vond ik wel: "Client voor Microsoft-netwerken". ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan