Opstarten wil niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mjanne

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Hallo,

Zodra ik mijn PC aan doe, geeft hij het scherm weer zoals in de bijlage. Hij reageert nergens meer op, wachten heeft ook geen zin, verder dan dat komt hij niet. Alle stekkers heb ik er al uitgehaald en de binnenkant van de computerkast ook al uitgezogen (geprobeerd). Wat is er aan de hand? Kan ik het zelf herstellen of kan ik beter richting een 'monteur' gaan..

Ik heb een Dell Desktop, Optiplex, GX 270 (of 240/260) en die heb ik nieuw gekocht in 2005.

Kan iemand mij helpen?

Bijlagen

• crashfoto.JPG
    crashfoto.JPG
    15,6 KB · Weergaven: 37
De GX270 kampt met een soort productie fout (bij mijn weten zit daar levenslange garantie op. Je kunt zelf zien of je dat probleem hebt door de kap te openen en dan naar de elco's te kijken (die zwarte "batterij"achtige dingen). Als die aan de bovenkant niet plat zijn, maar bol staan, dan heb je een probleem. Het begint met spontaan rebooten etc, en na een tijdje gaat de elco lekken, en ben je helemaal klaar. http://tweakers.net/nieuws/39800/lekke-condensators-steken-kop-weer-op.html

Even contact opnemen met Dell dus.

Vorige week heb ik mijn systeemkast naar een ´computerreparateur´ gebracht. Hij heeft er twee dagen naar gekeken, van alles er opnieuw ingezet en getest, maar ook hij kon de oorzaak niet vinden. Mijn harde schijf werkte nog wel, dus die gebruik ik nu als externe opslaglocatie. De rest van de systeemkast ligt op de schroothoop helaas en ik heb een nieuwe aangeschaft.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan