Opstarten Windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tummy89

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2011
Berichten
6
Goedendag!

Ik heb hier een pc staan, die erg vol stond en langzaam werd en daarom een nieuwe windows wou installeren.
Hier stond een Windows 7 32 bit versie op, ik installeer een 64 bit versie.

de installatie gaat goed en de computer gaat zoals het hoort opnieuw opstarten.. nu krijg ik "windows"in me scherm en Net als het logo wilt draaien gaat de pc rebooten.

ik heb inmiddels 4 verschillende (zowel 32 bit als 64 bit) versies geprobeert, en geen 1 met succes.
ook in de bios settings op 'default' gezet.
Ook het opstarten in veilige modus werkt niet.

er zitten 2 geheugen reepjes in van 2 GB, 1 eruit gehaald, weer opgestart.. geen succes.. met de andere net zo..

de computer draaide met de vorige windows wel, maar liep ook regelmatig vast als je vensters weg wou klikken.

waar moet ik het zoeken?? iemand??
 
1 van de installatie disks is ook uitgevoerd op mijn pc en op een andere, dit ging zonder problemen,

4 verschillende dvd's gemaakt en geen 1 werkt.

bij veilige modus opstarten blijft de pc hangen op: AHCIX86S.sys en gaat dan rebooten
 
ja, zou dit het probleem zijn? aangezien het vaak op andere systemen wel werkt..
 
ik snap het, vreemd dat geen van alle windows het doen.. en degene die nu op deze pc draait (waar ik nu opzit) ook niet op die pc werkt.
stuk geheugen is uitgesloten?

als u inderdaad aangeeft dat een gekraakte versie het probleem is, zal ik zometeen naar de pc winkel lopen om een legitieme aan te schaffen, maar wel balen als het dan nog niet werkt.
 
gewoon een andere crack downloaden, ik bedoelde dat ik ook een werkende crack heb, het lijkt me raar dat allebei de RAM latjes kapot zijn
als je nog bestanden van de computer wilt halen kun je het best ff een ubuntu cd/usb maken om je bestanden van de computer af te halen, hiermee kun je ook testen of het een hardwarefout is maar aangezien hij een deel opstart is het dat denk ik niet
 
Op helpmij mogen we je eigenlijks niet verder helpen met een illegale (gekraakte) versie van Windows...
 
snap ik, maar vind het zonde van het geld als het zometeen met een legitieme nog niet werkt.
bij veilig modus opstarten blijft de pc dus hangen bij AHCIX86S.sys en start dan opnieuw op.

als er inderdaad gezegd kan worden: grote kans dat het met een legitieme cd rom wel werkt.
dan koop ik deze
 
Gekraakte windows..
Hoe heb je hem gekraakt??
Met een gestolen key ofzo??
Of 7Loader, want 7Loader kan problemen met Windows veroorzaken..
 
hielpen de sites die ik stuurde niet? je kunt het register ook aanpassen vanaf de installatie cd, dan moet ik wel even zoeken hoe want dat ben ik ook weer vergeten
een andere crack zal waarschijnlijk ook helpen maar daar mag ik je niet mee verder helpen
heb je de schijf wel goed geformateerd en niet snel, dit kan het probleem ook zijn
zoals ik al zei met een ubuntu live cd kun je je bestanden veilig stellen en als dat werkt zal een legale windows ook werken en anders breng je hem terug
EDIT: ik kan eigenlijk niet echt iets duidelijks vinden over vastlopen bij opstarten door ahcix86s.sys
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan