Thuy_Nhung
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 apr 2007
ok heb op F10(setup) gedrukt, ik krijg dan een zwart scherm te zien met daarop 64mb compaq deskpro ep series setup
daarna krijg ik een blauw scherm te zien met een lijst van talen waaronder Nederlands
Ik selecteer Nederlands
daarna kom ik in een andere blauwe scherm waar ik het volgende te zien krijg
Compaq deskpro ep series installatieprogramma
bestand opslaggebied beveiliging voeding geavanceerd
onder bestand kan ik kiezen uit het volgende: systeemgegevens, opslaan op diskette, herstel vanaf diskette, herstelstandaard instellingen in en sluit af, negeer wijzigingen en sluit af, sla wijzgingen op en sluit af
onder opslaggebied: diskettedrivers, posities voor wisselbare media, IDE- apparatuur, sneldheid IDE-drive, IDE opties, IDE DPS zelftest, opstartvolgorde
onder beveiliging: instelwachtwoord, opstartwachtwoord, beveiliging apparatuur, network service boot, systeem ID's
onder voeding: energiebesparing, time out periodes, optie energiebesparing
onder geavanceerd: opstartopties, geintegreerde apparatuur, PCI apparatuur, ISA PnP apparatuur, Busopties, apparatuuropties
daarna krijg ik een blauw scherm te zien met een lijst van talen waaronder Nederlands
Ik selecteer Nederlands
daarna kom ik in een andere blauwe scherm waar ik het volgende te zien krijg
Compaq deskpro ep series installatieprogramma
bestand opslaggebied beveiliging voeding geavanceerd
onder bestand kan ik kiezen uit het volgende: systeemgegevens, opslaan op diskette, herstel vanaf diskette, herstelstandaard instellingen in en sluit af, negeer wijzigingen en sluit af, sla wijzgingen op en sluit af
onder opslaggebied: diskettedrivers, posities voor wisselbare media, IDE- apparatuur, sneldheid IDE-drive, IDE opties, IDE DPS zelftest, opstartvolgorde
onder beveiliging: instelwachtwoord, opstartwachtwoord, beveiliging apparatuur, network service boot, systeem ID's
onder voeding: energiebesparing, time out periodes, optie energiebesparing
onder geavanceerd: opstartopties, geintegreerde apparatuur, PCI apparatuur, ISA PnP apparatuur, Busopties, apparatuuropties