Opstarten windows XP lukt niet zonder aansluiting ps muis, Bios kan ik niet openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

frappels

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2004
Berichten
59
Ik heb een Medion PC uit 2005, met intel Pentium 4 en draadloze muis+toetsenbord, aangesloten via een usb poort. Sinds kort kan ik niet meer in de BIOS omdat mijn USB poorten pas werken nadat windows xp is opgestart.
Ik heb een Hp printe-scanner; kan wel printen, maar niet scannen. Kan de usb aansluiting niet vinden, terwijl de printer wel is aangesloten.

Ik heb problemen gekregen na het opruimen met malwarebytes. Krijg het niet opgelost.
wie o wie kan mij aan een oplossing helpen.
 
Hoi,
als je je Bios in wilt zul je toch echt een bedraad toetsenbord op je PS/2 poort moeten aansluiten of een PS/2 adapter ertussen moeten zetten.
Geef ook de specs van je printer op (typenr.) zodat we je vraag beter kunnen beoordelen.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor je bericht. Ik heb een HP Photosmart C4270.
Wat ik vrees is dat er mogelijk kortsluiting heeft plaatsgevonden met als gevolg dat de moederbord beschadigd is en daardoor problemen oplevert met de USB.
Als de pc eenmaal is opgestart doet mijn draadloze toetsenbord en muis het wel. De ontvanger is aangesloten met usb. Document sturen naar de printer om af te drukken doet het ook. Maar als ik een document wil scannen, zegt de scanner USB niet aangesloten. Als ik de HPSolution Center wil openen, opent deze niet, maar krijg ik de melding "Er zijn geen apparaten van HP gevonden. HP solution Center wordt nu afgesloten".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan