opstarten windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

cascompuva

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2002
Mijn pc start telkens opnieuw op.Ook in veilige modus en modus opdrachtprompt.Heb het geprobeerd met opstartdiskettes,ook zonder resultaat!!!Wat is hier aan de hand??Hoe kan ik dit oplossen?Virus???Zo ja,hoe moet ik dit er dan afkrijgen? start niet verder op dan: veilige modus.opdrachtprompt etc.kan ook de recoverydisks niet gebruiken omdat hij de schijf (F:)niet kan vinden>

Laatst bewerkt:
Tot waar precies start de pc op:
inlogscherm
als je ingelogt bent

en ik neem aan dat je xp gebruikt.

grts Rene

Hallo !

Rechtsklikken Deze Computer - eigenschappen - geavanceerd - opstart- en herstelinstellingen - vinkje weghalen voor: De computer automatisch opnieuw opstarten.

Dan krijg je en foutmelding als er weer iets vastloopt: plaats die hier en we kunnen gericht advies geven.

Greetz,

Harry.

Tot waar precies start de pc op:
inlogscherm
als je ingelogt bent

en ik neem aan dat je xp gebruikt.

grts Rene

tot het scherm met oa:opstarten veilige modus;veilige modus opdrachtprompt;veilige modus netwerkmogelijkheden en normaal opstarten.
gebruik xp

Zet in de bios de cd/dvd drive als eerste en boot dan vanaf je recovery cd. Probeer dan xp te herstellen. Mocht dat niet lukken. Probeer dan een andere harde schijf, als je er een reserve hebt liggen natuurlijk. En probeer deze te installeren. Lukt dat ook niet dan heb je een moederbord probleem.

grts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan