opstarten XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

AJd

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2003
Berichten
247
Als ik de pc opstart dan kom ik in een welkomst scherm waarin ik de gebruiker moet kiezen. Ik heb er 1 gebruiker opstaan. als ik daar dan op klik dan start de pc verder op.
Dit heb ik sinds kort, voorheen starte de pc helemaal op zonder te vragen naar een gebruiker.
hoe kan ik dit weer uitzetten????
Want ik vind het prettig als ik de pc aanzet en dan even wegloop dat als ik dan terug ben de pc helemaar is opgestart.
 
ga eens via het configuratiescherm naar gebruikers en klik daar het welkomstscherm weg bij de optie
gebruikers melden zich aan met welkomstscherm.
 
Nee toch niet, als ik die optie wegklik dan krijg ik een klassiek aanmeldscherm waar ik een gebruikersnaam en wachtwoord in moet vullen. Ik wil van die hele aanmeld onzin af. ik wil gewoon de pc kunnen aanzetten en dat ie dan gewoon helemaal opstart.
Dit ging ook zo tot voor 2 weken terug. ik snap er de ballen van dat ik me nu moet aanmelden want ik heb zelf niets veranderd aan die instellingen. De enige verklaring is dat er een automatische update voor gezorgd heeft. Trouwens bij het uitzetten ziet het scherm van afsluiten/opnieuw opstarten/annuleren er ook al anders uit. Wat nu???
 
Hoeveel gebruikers staan er vermeld.
 
1 gebruikersaccount en een gast account maar die staat uitgeschakeld. Ik krijg um ook niet verwijderd.
 
1 gebruikersaccount en een uitgeschakelde gast account die ik niet verwijderen
 
Ik heb geloof ik al een antwoord gevonden bij
een ander topic over hetzelfde probleem.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan