opstarten XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

iwan0

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2007
Berichten
10
Hoi ik heb een systeem hestel gedaan en zit nu met een probleem als ik de pc aanzet start er geen enkel programma meer op virus scanner enz, gelijk waar ik op klik komt er een melding Windows kan het volgende bestand niet openen
om dit bestand te kunnen openen, moet bekend zijn met wel programma dit bestand is gemaakt.Windows kan dit on line opzoeken, maar u kunt ook zelf een programma op uw computer selecteren. Wat wil u doen geen van beide werkt, je krijgt de zelfde melding terug.
na wat googelen kom ik overal het programma exefix tegen dit werkt maar hij plaatst het niet in het register ik moet voor alles wat ik wil openen opnieuw exefix-xp laten draaien
mijn eeuwige dank aan iemand die me hierbij kan helpen.aan alle andere ook uiteraard mijn dank
iwan:confused:
 
Hoi,
log in met administratorrechten en voer de fix nogmaals uit. Plaats hier de link v.d. fix om te controleren of je de juiste hebt.
Heb je de Home of de Prof-versie?
 
Laatst bewerkt:
ja ben ingelogt met administratorrechten
heb de home versie erop staan
link waar ik prog heb gehaald http://windowsxp.mvps.org/exefile.htm
prog staat op bureaublad na dubbel kliken weet u zeker dat u de gegevens in C;\Documents and Settings\Iwan\Bureaublad\exefix.reg aan het register wili toevoegen.
dit werkt dan voor een programma en moet dus telkens opnieuw voor alles wat ik wil doen
bedankt voor snelle reactie
iwan
 
Het lijkt erop dat je register wat overhoop ligt e/o e.o.a. virus de oorzaak van je problemen is.
Klik eens op de link in mijn handtekening en laat Mbam eens draaien.
Download ook de laatste versie van Ccleaner en schoon hiermee je register op.
 
alle 3 die programmas heb ik op pc staan geen van hen geeft nu nog een melding ccleaner vindt ook niets meer moet nu op een of andere manier het register terug in orde krijgen zoals je net al opmerkte
bedankt iwan
 
geen oplossing gevonden

heb xp opnieuw geinstaleerd was bijkbaar de oplossing
toch mijn dank voor de reacties
iwan:d
 
Graag gedaan en succes verder. :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan