Opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

stuif2

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
Berichten
77
Als ik mijn systeem opstart krijg ik als eerste het startscherm te zijn waarop dat groene symbool rechtsboven staat. Daarna krijg ik een rij met iiii te zien en als dat gedaan is (gaat heel snel) krij ik een seconde of 5 een zwart scherm waarna het scherm van XP te voorschijn komt. Bij andere mensen heb ik het zwarte scherm nog nooit gezien. Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?
 
Groene symbool? Zegt me niks, voor de rest klinkt alles normaal wat je verteld. Die rij iiii heb ik ook wel eens gehad.
 
als jij met het groene symbool het energielogo bedoelt dan kan dat wel kloppen. (staat een fractie van een seconde in beeld)

De iiiiiiiiii heb ik een enkele keer gehad, maar als ik het mij goed herinner doet / deed 'ie dat alleen als er nieuwe hardware was geinstalleerd en het betrof een 1e opstart na de installatie ervan dan wel er was iets mis gegaan met XP en er moest een herstart worden uitgevoerd of, om het anders te zeggen, de iiiiii kwamen alleen als de pc ff moest "nadenken" bij het opstarten, (langer dan normaal)
 
Zou me er niet te druk over maken!! Heb ik ook wel eens gehad, kan geen kwaad.
 
Raymond,

ik heb ff gekeken op de RCPS. Het ziet er mooi uit, maar wie is de beheerder ?

Ik vraag dit omdat er iets "zeer doet aan mijn ogen....?

Java is een programmeertaal uitgevonden door Sun en word op vele websites toegepast. Java werdt door Windows altijd.................


Bovenstaande tekst heb ik ff gekopieerd en hier geplakt. Wat zo'n zeer doet aan mijn ogen is het woord WORD en daarna WERDT. De t achter WERDT hoort er niet en achter WORD moet wel een t..................

Misschien handig voor de beheerder om 't ff aan te passen?
 
Geplaatst door gast0225
Raymond,

ik heb ff gekeken op de RCPS. Het ziet er mooi uit, maar wie is de beheerder ?

Ik vraag dit omdat er iets "zeer doet aan mijn ogen....?

Java is een programmeertaal uitgevonden door Sun en word op vele websites toegepast. Java werdt door Windows altijd.................


Bovenstaande tekst heb ik ff gekopieerd en hier geplakt. Wat zo'n zeer doet aan mijn ogen is het woord WORD en daarna WERDT. De t achter WERDT hoort er niet en achter WORD moet wel een t..................

Misschien handig voor de beheerder om 't ff aan te passen?

In het vervolg dit soort dingen niet via helpmij doen maar gewoon een privebericht of mailtje
 
Geplaatst door gast0225
Raymond,

ik heb ff gekeken op de RCPS. Het ziet er mooi uit, maar wie is de beheerder ?

Ik vraag dit omdat er iets "zeer doet aan mijn ogen....?

Java is een programmeertaal uitgevonden door Sun en word op vele websites toegepast. Java werdt door Windows altijd.................


Bovenstaande tekst heb ik ff gekopieerd en hier geplakt. Wat zo'n zeer doet aan mijn ogen is het woord WORD en daarna WERDT. De t achter WERDT hoort er niet en achter WORD moet wel een t..................

Misschien handig voor de beheerder om 't ff aan te passen?

de beheerder ben ik :D Ik zal het effe aanpssen als ik weer zin en tijd heb;)
Thanks....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan