opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

versprillec

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2003
als ik win me opstart kom ik direct in het c scherm en dan naar de d scherm pas dan kan ik het wegklikken naar het bureaublad ,ik heb al gekeken in het register maar ik kan het niet vinden waar moet ik naar zoeken om dit te verwijderen ?alvast bedankt ps ik heb 2 harde schiijven .

Hoi..........volgens mij kan je dit in msconfig instellen.

start--uitvoeren---msconfig[enter]

groet
Harmen

ik heb gekeken in ms config en onder opstarten zie ik 2x de regel :loadpower profile rundll32.exe powerprof.dll load current pwr scheme moet ik deze 2 regels uitvinken ? ik wil het graag zeker weten , hoe kan ik dit veilig doen? groetjes

Ik durf je dat niet te vertellen, ik ben elders op het forum deze vraag eerder tegen gekomen....heb 2000 daar zit geen msconfig in.

sorry ik kan je niet verder helpen..probeer het is met de zoekmachine op helpmij

succes

groet
Harmen

bedankt ik zoek verder als iemand anders het weet graag een reactie,groetjes

Geplaatst door versprillec
ik heb gekeken in ms config en onder opstarten zie ik 2x de regel :loadpower profile rundll32.exe powerprof.dll load current pwr scheme moet ik deze 2 regels uitvinken ? ik wil het graag zeker weten , hoe kan ik dit veilig doen? groetjes

Die hebben er niets mee te maken, gewoon aan laten.
Misschien staat er iets in je startmenu bij opstarten?

daar heb ik al naar gekeken niets te vinden ,kunnen het geen snelkoppelingen zijn? groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan