Opstarten....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jappie-zland

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Hallo

Als ik de computer opstart start telkens de map system32 en KaZaA lite op...
Hoe kan ik er voor zorge dat die system32 map niet meer komt?
En KaZaA lite wil ik wel automatisch opgestart hebben maar dan niet dat scherm..(dus wel zon icoontje op mn taakbalk en niet dat scherm)

Hoe moet dit ?

Ps. telkens vraag Kazaa lite of ik de update wil downloade maar dat is de gewone kazaa en dat wil niet, en dat schermpje wil ik ook niet krijge maar als ik dat uit zet dmv opties menu bij kazaalite, download ik vanzelf die update zonder wat te vrage :s
Hoe kan ik zorge dat mij niet meer om een update wordt gevraagd en dat ie dan ook niet automatisch download ?

Je kunt de opstartfiles uitzetten met regcleaner, heb je dit niet, dan kan het via start uitvoeren msconfig. Na opstart gaan en dan bij KazAa het vinkje weghalen.

Maar als ik dat doe start kazaa helemaal niet meer op...
Ik wil wel dat ie opstart maar ik wil dat dat scherm niet kome (dus alleen een icoontje op mn taakbalk)
Als ik mn computer aanzet moet ie dus gelijk gaan downloade

Dat zal helaas niet gaan, Kazaa heeft dat zo geprogrameerd.

Kazaa wordt gezien als spyware dus het is je eigen risico als je Kazaa op je computer gebruikt. Als je RegCleaner en Ad-Aware gebruikt delete hij bestanden die Kazaa nodig heeft en dan zal Kazaa het niet meer doen.

Ik raad je aan om misschien Imesh of toch een andere versie van Kazaa te downloaden. Misschien is dan je probleem opgelost

Lukt het niet om bij de eigenschappen van kazaa in de map opstarten(ik begrijp dat kazaa daar nu al tussen staat) aan te geven dat deze geminimaliseerd moet opstarten?

Ik doe hetzelfde met OE die start gewoon op met Windows, maar "verdwijnt" dan gelijk naar de taakbalk en ondertussen haalt ie gewoon al mijn mail binnen.

Benjamin

Geplaatst door rkwebdesign
Kazaa wordt gezien als spyware dus het is je eigen risico als je Kazaa op je computer gebruikt. Als je RegCleaner en Ad-Aware gebruikt delete hij bestanden die Kazaa nodig heeft en dan zal Kazaa het niet meer doen.

Ik raad je aan om misschien Imesh of toch een andere versie van Kazaa te downloaden. Misschien is dan je probleem opgelost

Ik heb KaZaA LITE he dus geen spyware maar daar gaat het niet om...Ik wil niet dat als ik de computer opstart ik een scherm van kazaa krijg. en ik wil ook wete hoe ik kan voorkome dat kazaa vraagt om updates

De vraag van update's is niet te voorkomen. Die wordt vanaf de server gestuurd. Hiermee zul je moeten leven.

oke dus daar is nix aan te doen maar kan ik wel wat doen aan de map system32 die bij het opstarte telkens komt ?

Geplaatst door BenjaminS
Lukt het niet om bij de eigenschappen van kazaa in de map opstarten(ik begrijp dat kazaa daar nu al tussen staat) aan te geven dat deze geminimaliseerd moet opstarten?

Ik doe hetzelfde met OE die start gewoon op met Windows, maar "verdwijnt" dan gelijk naar de taakbalk en ondertussen haalt ie gewoon al mijn mail binnen.

Benjamin

kan je dit een beetje beter uitlegge want ik snap het niet helemaal :o

Kazaa lite staat niet bij msconfig-->opstarten :s
Hoe kan ik er voor zorge dat Kazaa gewoon helemaal niet opstart als de computer opstart

En hoe kan ik er voor zorge dan de map Windows of System32 (verschilt steeds :S) opstart tijdens het opstarte van de computer ?

Ik haal deze topic nog ff naar bove want ik vind het zeer vervelend dat de map windows steeds bij het opstarte komt
Hoe zet ik dit uit ?

Nee niet goed. :(
Op zijn minst CNBabe4.
Download Adaware 6 of Spybot S&D. Zorg dat ze up to date zijn en scan je computer ermee. Beide progjes hebben een reboot nodig om het helemaal weg te krijgen. Dit kun je wellicht voorkomen door eerst te zorgen dat winnet = C:\PROGRA~1\COMMON~2\Toolbar\winnet.exe niet actief is.
In veilige modus zou het ook in een keer moeten lukken.

Groetjes,

Pieter

Dit kun je wellicht voorkomen door eerst te zorgen dat winnet = C:\PROGRA~1\COMMON~2\Toolbar\winnet.exe niet actief is.

Dit begrijp ik niet...ik heb mn computer gescand met spybot en alles verwijderd maar na het opstarte van de computer komt die map windows mee

Kun je nog eens een nieuwe Startuplist uitdraaien.
Mijn ogen hebben de nare neiging om op spyware te blijven hangen en die zou nu weg moeten zijn. ;)

Groetjes,

Pieter

oke hier is die lijst
ik hoop dat het opgelost kan worde.. niet voor mij, ik zit er niet zo meer maar mn ouders begrijpe niet wat ze dan moete doen als die map komt :)

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan