opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

buintje

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2004
als ik mijn pc opstart dan begint het met het scherm van msn .
kan ik dat ook weg laten dat mijn pc direct opstart met mijn bureablad.
maar wel dat mijn msn opstart

In msn ga je naar extra en dan haal je het vinkje weg dat er voor zorgt dat msn meteen opstart.

Plaats je vraag even in de juiste sectie, de Feedback is geen plaats voor je computer-vragen. :)

heb het geprobeert maar lukt nog niet
ik denk dat je me verkeert hebt begrepen
ik bedoel bij het aan zetten van mijn pc dan krijg ik een klein schermpje van msn en dat vraagt om wachtwoord
dat ik uberhaupt niet eens hoef in te voeren maar ik moet het dan wel activeren met op enter te duwen
vroeger was het gewoon aan zetten en het starten gewoon op alles dus en ik kreeg gewoon het bureaublad te zien met daar alles al aangemeld

Dat heeft waarschijnlijk met je Windows aanmelding te maken. Die kun je aanpassen bij configuratiescherm, gebruikers.

Geplaatst door buintje
als ik mijn pc opstart dan begint het met het scherm van msn .

Ik denk dat Tanja gelijk heeft, dit is dus geen scherm van MSN maar van windows.
Ik had je vraag dus wel goed gelezen, maar de vraagstelling is iets verkeerd gesteld, maakt niks uit hoor.

Welke windowsversie heb je? In xp weet ik wel hoe je die makkelijk weg kunt halen.

Ik plaats hem maar gelijk voor het geval dat...

1) Start -- uitvoeren
2) Typ het volgende in: control userpasswords2
3) Ga nu naar tabblad gebruikers
4) Nu moet je het veld leeg halen waar staat: Dat de gebruiker moet inloggen
5) Klik nu op Aanpassen (Apply)
6) Nu komt het venster in beeld welke naam + wachtwoord automatisch moet worden ingelogd.

De vraag was inderdaad een beetje vaag gesteld.;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan