opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

saskia

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
146
hoi
ik heb xp geinstalleerd op de computer van mijn dochter (300 mhz 196 mb geheugen) ik weet het is eigenlijk te krap qua processor, maar goed het werkte allemaal . van alles zonder problemen geInstalleerd, totdat ik pc anywhere installeerde Plop, computer uit gaat opnieuw opstarten en dit houd hij vol tot ik hem uitzet met de knop op het moment dat windows moet inladen knalt hij eruit. geprobeert in veilige modus, nee dus, systeemherstel werkt ook niet en laatst werkende configuratie ook niet. windows opnieuw erover heen geinstalleerd maar dan waren wel al mijn koppelingen van reeds geinstalleerde programma`s weg en kom ik niet meer in nort on internet security om dingen te veranderen, kan hem ook niet deinstalleren dus de schijf maar weer geformateerd en xp opnieuw geinstalleerd en ook alle programmas opnieuw , totdat ik bij pc anywhere opnieuw ginginstalleren dit keer ging de installatie goed maar bij het opnieuw opstarten hetzelfde probleem moet ik nou weer opnieuw installeren of zijn er andere opties? en waarom gebeurt dit ? is het omdat de computer niet uitgebreid genoeg is ? maar hij werkt toch steeds goed tot een bepaald moment. iemand nog ideeen?
 
Is de pc al op het internet geweest?
Zo ja dan, heb je kans dat je Blaster te pakken hebt.
(kan heel snel gebeuren)
Kijk ff of je hier wat mee kan;
Blaster virus
Blaster, RPC-meldingen en reboots <--klik.
 
ik kan niet in windows komen hij sluit af voor windows opstart. kan dus niet doen wat er staat. ben trouwens nog niet op het internet geweest, heb ook een virusscanner trouwens. kan alleen met een win 98 diskette op mijn schijf komen maar weet dan verder ook niet wat ik zou moeten doen.
 
heb inmiddels bij het opnieuw installeren de foutmelding gevonden het zit in het bestand win32k.sys
installeren lukt nu dus ook niet meer, ga denk ik maar terug naar ME op die computer, maar daar wilden we juist vanaf omdat daar steeds iexplore een fout veroorzaakte waardoor de computer steeds vastliep, te pas en te onpas, misschien dat ik daar nog een oplossing voor vind?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan