opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ekleene

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2004
Help! Na gebruik van de belastingdiskette wil mijn PC (Onder W98) niet meer opstarten. Hij blijft aangeven dat ik eerst de diskette moet verwijderen. Heb ook al geprobeerd op te starten met diskette en dan verwijderen. No luck!
Wie kan mij helpen?

Lijkt mij het beste dat je de Boot Sequence (opstartvolgorde) veranderd in je BIOS van A,C,CDROM naar C,A,CD ROM

't is alweer even geleden dat ik 95/98 had, maar ik meen mij te herinneren dat dit probleem in dezelfde categorie thuishoort als de 2 minuten lang ratelende A-drive bij het booten van een pc.

De oplossing voor DAT probleem zat 'm erin door in de map "laatst geopend" (ik weet niet precies meer hoe die heet) de verwijzing naar de A-drive te verwijderen.

Het was zo'n gemakkelijke optie in die windowsversies om snel toegang te krijgen tot een laatst geopend document / bestand. Doordat dat dan iets vanaf een A-drive betrof, "besloot" Windows bij elke opstart even te "zoeken" naar dat bestand, maar kon het vervolgens niet vinden..........

Hartelijk dank, Ik zal deze opmerking meenemen. Aangezien ik in het weekend geen toegang meer kreeg tot mijn pc was ik genoodzaakt deze toch maar naar een deskundige te brengen.
Maar ik ben aangenaam verrast door deze site en de behulpzaamheid van haar "leden".

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan