opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Winger

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Hallo, is het normaal dat opstarten zolang duurt (ca 5 minuten) bij win 2000 pro.

Ik kom van win98 se en dat ging in een paar tellen, en toen had ik nog een pentium 3 en nu een pentium 4 .
Win 2000 is er op gezet door de leverancier en hij zegt dat het normaal is, ik krijg 3 x een blauw scherm en dat blijft dan zowat 1 minuut staan.

Mischien is er wel een middel om dit sneller te laten gebeuren maar ik ken niet zoveel van pc's, en daarom deze vraag.

Dank bij voorbaat.

Jef

Ja mijn pc is daarstraks helemaal vrij gemaakt van onodige items en wordt dagelijks op virus en spyware gecontrolleerd door NaV en Zone alarm.

Ook doe ik iedere dag een scan met ad aware, maar hij heeft het al van in het begin dat er win 2000 opgezet is.

Wat zijn je system specs?

Als je een snelle comp hebt, denk ik dat het probleem bij je geheugen ligt. Probeer eens te scannen met het programma'tje memtest

Succesjes,
Timothy

5 miniten is wel erg lang, da's niet normaal, controleer even welke processen er gedraaid worden bij het opstarten.

Nog een paar vragen:

Heb je een router
heb je een server
zit je op een domain ?
Heb je een andersoortig netwerk ?

Ik denk niet dat de TS hier nog op reageerd, omdat er al bijna 2 weken tussen de plaatsingstijd van de vorige post en de jouwe zitten. Aangezien de TS niet meer heeft gereageerd op het bericht van Timothy, zou je er vanuit kunnen gaan dat óf zijn probleem opgelost is, óf hij heeft gewoon een format gedaan en gehoopt dat het daarmee opgelost was en post dat even niet op het forum, óf...,óf....

Geplaatst door H@NsiePanzzzer
... zou je er vanuit kunnen gaan dat óf zijn probleem opgelost is, óf hij heeft gewoon een format gedaan en gehoopt dat het daarmee opgelost was en post dat even niet op het forum, óf...,óf....

Of dat zn computer nu een week nodig heeft om op te starten... :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan