opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeschuit

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2004
mijn pc looppt regelmatig vast bij het opstarten na een paar aan en uit zetten doet de pc het weer ...
weet iemand wat hier mis is

Ga eens naar Start - uitvoeren en typ daar in "msconfig (zonder"") en druk op Enter. Ga hierna naar tablad Opstarten.

Staan hier erg veel items (aangevinkt)?

Je PC loopt vast.... geen foutmeldingen?

Ooit gedacht aan Defragmenteren, Schijfcontrole, onnodige files verwijderen (Temp mappen)?

Doe dit desnoods in veilige modus.

Zou je eventueel een screen kunnen maken van dat tablad bij MSconfig? Je kon ze als tekst aan me geven op een andere manier, maar die vind ik wat te onduidelijk (die worden aanmekaar geplakt als je ze in je bericht zet)

nee maar ik zal het gaan proberen.
alvast bedankt
en als het niet lukt of het probleem blijft meldt ik me wel weer
groetjes fredjeschuit

Als je dit nooit gedaan hebt (:8-0: ) lijkt mij dit de oorzaak van het vastlopen. Graag wat feedback als je gedefragd hebt/gecontroleerd op fouten etc :)

En kijk even in het foutenlogboek.
Start/Systeembeheer/Computerbeheer/Logboeken/Systeem.
En kijk toepassingen ook maar even na.

werkt nog steeds niet was wel wat beter na defragmenteren maar probleem is nu weer terug

waar vind ik dit : ??????????Start/Systeembeheer/Computerbeheer/Logboeken/Systeem

zal moeten zijn

Start - Configuratiescherm - Systeembeheer - Computerbeheer - Logboeken - Systeem

Laat Disk Cleaner eens los op je PC.

als ik bij logboeken kijk en zie daar fouten staan in rood of geel kan ik die zomaar verwijderen of heb ik als ik dat dat doe nog mer problemen ?????

/:confused: :confused:

Nee, die zou je hier op het forum moeten plaatsen (enkele foutmeldingen die daar staan rond het tijdstip van opstarten)

meldingen in logboek systeem zijn

fout : w32time
waarschuwing w 32time

bij toepassingen :
waarschuwingen :
winmgmt
msiinstaller
userinv
loadperf

fout :

application hang
msi installer

hoop dat je er wat aan hebt ik in ieder geval niet

Het spijt me, maar ik kan het niet zo gauw vinden

Wat wel vreemd is... Win32Time schijnt een proces te zijn in Windows 2000 :8-0:

ik heb toch echt windows xp erop staan
maar heeft dat niks te maken met je klok daar heb ik ook problemen mee moet hem altijd handmatig bijwerken

Ik zou het zo gauw niet meer weten....

Of wacht... Misschien dat spyware de oorzaak is.

Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 6) <--klik.
Klik in de bovenstaande link op "Reageer op bericht".
Pak Hijack this eerst uit, voordat je het log daar gaat plaatsen!!!

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht doorlezen en aldaar je log plaatsen

(
copyright.gif
by Crash)

rustig bovenstaand topic doorlezen (even de tijd er voor nemen, en je komt al een heel eind. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan