opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Als ik mijn computer opstart, dan kan ik op het moment dat hij nog bezig is geen andere dingen uitvoeren, bv als ik alcatel speedtouch kontakt laat maken, dan kan ik geen ander programma openen op de zelfde moment, tís maar een klein moment en misschien is het een beetje muggezifterrij maar ik wil toch eigenlijk weten of dit normaal is of dat er nog iets aan bijgesteld kan worden.???

alvast bedankt

Dat kan liggen aan een heleboel factoren.
Snelheid van de cpu.
Snelheid van de harddisk.
Hoeveelheid geheugen.
Is je pc "Multy-tasking".

snelheid cpu is intel 1100 Mhz
geheugen 759 Mb
snelheid HDD 7200 RPM ultra ata
video kaart MX2/MX400 64 MB
Multi Tasking weet ik niet hoe ik dat moet controleren en voor zover ik het weet is het de eiegenschap om meerdere opdrachten te gelijk uit te voeren.......correct....?

snellere cpu insteken, maar hoogstwaarschijnlijk wordt dit dan ook een nieuw moederbord. kzou in ieder geval proberen om je geheugen te behouden, want dit is wel voldoende

CPU

Ja dat was de vraag , kan ik op dit moederbord een snellere CPU insteken met behoud van geheugen e.., hij loopt anders op het ogenblik als een zonnetje , ik weet niet wat mij overkomt. en dat alles onder de bezoielende leiding van help mij , proficiat mensen..

welke cpu heb je nu precies, FSB snelheid en socket? en welk moederbord met socket, FSB... heb je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan