Opstarten

• Onderwerp starter Onderwerp starter pvdm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pvdm

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2005
Wat moet ik doen om bij het opstarten van XP tegelijk internet te laten opstarten?
Alvast bedankt en groeten Peter.

Een snelkoppeling van je verbinding in de map opstarten neerzetten.

Groeten Oossie.

is het een speedtouch usb
dat platvismodel

ibiza zei:
is het een speedtouch usb
dat platvismodel

Het is inderdaad een vrij plat geval, een Ericsson HM 121 dp om precies te zijn.

Heb je al geprobeerd om een snelkoppeling te maken, en deze in de map opstarten te plaatsen.

Groeten Oosie

oossie zei:
Heb je al geprobeerd om een snelkoppeling te maken, en deze in de map opstarten te plaatsen.

Groeten Oosie

Ja, dat is allemaal gelukt. Ik ben nu halverwege. Want ik krijg nu direct het internet inlogscherm gepresenteerd. Hierin zijn mijn gebruikersnaam en wachtwoord al ingevuld en is "wachtwoord onthouden" aangevinkt. In dat zelfde venster moet ik dan als vanouds de knop "kiezen" nog indrukken. Dat vind ik toch niet echt handig. Kan dat worden overgeslagen?

Hoor graag.

Je kunt daar dan toch ook automatisch verbinding maken aanvinken?

Groeten Oossie

oossie zei:
Je kunt daar dan toch ook automatisch verbinding maken aanvinken?

Groeten Oossie

Helaas niet. Ik zal maar eens contact opnemen met de ISP om te horen of die een oplossing kent!
Groeten Peter.

Laatst bewerkt:
Via de ISP is het uiteidelijk gelukt.
Internet Explorer openen, onder de knop Extra naar Internet-opties. Onder deze knop zitten een heleboel tabbladen. Kies voor het tabblad Verbindingen. Zet vervolgens de stip bij Altijd mijn standaardverbinding kiezen. Druk vervolgens op de knop Standaardverbinding, Toepassen en OK. En klaar is Kees.

Start > Uitvoeren > msconfig > Tablad Opstarten > hier toevoegen wat wilt laten opstarten
Of
Snelkoppeling maken en kopieren naar Start > alle programma's > Opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan