opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

blikkedoos

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2006
Als ik mijn pc opstart krijg een biep te horen die niet ophoud alsook een zwrt beeld met de tekst'no signal input or cable disconnected'wat zou hier het probleem van zijn,heb juist een nieuwe grafische kaart ingestoken omdat ik dacht dat dat de reden zou zijn geweest maar tevergeefs....help?????:confused:

bios

Hoi,

Welke bios heb je?
Als je dat weet kun je op de site van de fabrikant info krijgen over dat signaal...

Steek je grafische kaart in een ander slot.
Ge hebt toch je beeldscherm goed ingeplugt? Voorzien van stroom?

heb eens in een ander slot gestoken brengt niet op,zou het aan de voeding kunnen liggen???

Brandt het lichtje van je beeldscherm?
Je kaart is niet aangesloten aan de voeding in je pc.
Plug anders je twee kabels van je beeldscherm eens los en daarna terug vaststeken.

het blijft biepen zonder ophouden heb alle kabels nagekeken,zou het de batterijtjes kunnen zijn???,

het lichtje brand van de monitor,heb zelf al bij een andere geprobeerd,zelfs andere kabels geprobeerd niets helpt,de netwerkkaart en de videokaart en geluidskaart er al eens uitgehaald ,alleen de stroomkabel had ik laten zitten,toen had ik het nog dus.....ra ra ra?????help!!!!!!

Doe je geheugen kaartjes eens los en terug erin, ge hebt die misschien geraakt door die kaart erin te steken.

kijk dan ook even de flatcables van je hd na.

blikkedoos zei:
het blijft biepen zonder ophouden heb alle kabels nagekeken,zou het de batterijtjes kunnen zijn???,

Onophoudelijk piepen wijst "vaak"op een defect mobo ( moederbord)
Om daar uitsluitsel over te krijgen zou ik toch de site van die fabrikant eens bezoeken...

Hoop voor je dat ik ongelijk heb, succes!!!:confused:

heb ik ook al gedaan,meschien een ander batterijtje,of anders is de voeding kapot????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan