opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

arubaman

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2003
HELP,

mijn laptop start alleen nog maar op in de VEILIGE MODUS.
Als ik hem opstart dan blijft hij hangen en je ziet onder in beeld het lopertje heen en weer gaan maar er gebeurt niets. Als ik de reset knop in druk dan komt hij op met de vraag voor de VEILIGE MODUS en dan start hij op.

Wie kan mij helpen om mijn laptop weer gewoon op te laten starten.

Mijn dank is groot.

:cool:

Hij start wel door in de veilige modus ?
Als het antwoord daarop "ja" luidt, ga dan naar apparaatbeheer en kijk of er voor een of ander apparaat een cirkel of een uitroepteken staat.

voor het geval je apparaatbeheer niet weet te vinden:

deze computer - configuratiescherm - printers en andere hardware - systeem - hardware.

Mocht je het komend kwartiertje niet kunnen reageren dan ben ik helaas niet meer in de gelegenheid om daarna nog te antwoorden, ik ga dan namelijk mijn mandje opzoeken...... ;)

x

Hoi Pasja,

bedankt voor je snelle reactie maar ik heb helaas mijn laptop op het werk gelaten...dom dom. Maar ik zal er morgenochtend meteen naar kijken. Als er een uitroepteken bij staat ...wat dan ?

:cool:

Dan kun je die driver beter uitschakelen of teruggaan naar de vorige driver.
Kijk ook eens in het foutenlogboek bij systeem en toepassingen.
start/config.scherm/systeembeheer/comp.beheer/logboeken.

Laatst bewerkt:
Is je probleem al opgelost????????

Dan hoor ik het wel.
Misschien heb ik dan een tip.

Nominus zei:
Is je probleem al opgelost????????

Dan hoor ik het wel.
Misschien heb ik dan een tip.
Lees:
bedankt voor je snelle reactie maar ik heb helaas mijn laptop op het werk gelaten...dom dom. Maar ik zal er morgenochtend meteen naar kijken.

Het zou voor een volgende met hetzelfde probleem wel handig zijn om te weten hoe het verholpen is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan