OPstartfoutmeldingen: dfs.vxd, vredir.vxd, SYSTEM.INI, en msnp32.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lord Voldemort

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2004
Berichten
18
hallo,
ik heb een tijdje geleden een internetkaart voor mijn pc gekocht (windows 98): SITECOM NETWORK PCI CARD
zo heet die kaart ongeveer.
maar nu telkens als ik mijn pc opstart krijg ik foutmeldingen over een paar bestanden.
namenlijk:

dfs.vxd
vredir.vxd
SYSTEM.INI

en ook een melding dat de pc msnp32.dll niet kan vinden.

nu heb ik op deze site rondgekeken. en ik vond een link waar je .dll bestanden kon downloaden. nu heb ik msnp32.dll gedownload en op mijn floppy opgeslagen om op mijn eigen computer (dit is een andere) neer te zetten. maar ik weet ook niet in welke map hij moet. misschien weet iemand om van al deze foutmeldingen af te komen. want anders kom ik op mijn eigen pc niet meer op internet.
alvast bedankt :thumb:
 
Heb je het al geprobeerd met de pci kaart in een ander slot? Heb je wel alle drivers geinstalleerd? Daar lijkt het namelijk een beetje op.

XP herkent deze kaart standaard, maar win98 kent deze kaart waarschijnlijk nog niet, daar heb je drivers voor nodig.

Weet je het precieze type netwerkkaart? Staat er bv nog een nummer op of zo?

[edit]Bij nader inzien denk ik toch niet dat het aan de drivers ligt, maar aan een windows instelling met betrekking op het netwerk gebeuren aangezien veel mensen op google hetzelfde probleem hebben, en gezien de oplossing van Microsoft.

Ik hoop dat anderen misschien nog een oplossing weten[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Heb je geen installatiediskette bij die netwerkkaart gekregen? Meestal zit die erbij. Dan zou je geen win98 cdrom nodig moeten hebben.
 
ja. er zat een cd rommetje bij. van sitecom. maar als ik dat cdtje gebruik geeft hij een foutmelding als je begrijpt wat ik bedoel.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan