Opstartherhaling

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcootje

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2003
Berichten
119
Hoi
Wat zou dit kunnen zijn?Als ik 'smorgens de pc aanzet,dan start deze een keer of 4 op en je krijgt dan het zwarte scherm te zien,waarin je kan kiezen in veilige dos enz.Zet ik hem overdag een paar uur uit en ik start hem op,dan start de pc gewoon op.Herstel helpt niet en zover ik weet is er niks geinstalleert.
mvg marco
 
Heb ik ook allemaal gedaan maar geen virussen op de pc
p.s ik krijg geen email als er gereageerd is en ik heb toch toestemming gegeven.
 
Geplaatst door marcootje
Heb ik ook allemaal gedaan maar geen virussen op de pc
p.s ik krijg geen email als er gereageerd is en ik heb toch toestemming gegeven.

dat mail probleem is bekend er wordt gewerkt aan een oplossing.

maar even over je probleem wat voor hd heb je er in zitten ( grote , merk enz )
 
Hij start nu op tot het xp logo en gaat dan opnieuw beginnen.Ik denk dat ik de cdrom erop nieuw in ga doen,moet ff weten precies hoe je ermee repareert.Het lijkt mij dat hij wat mist
 
Geplaatst door marcootje
Hij start nu op tot het xp logo en gaat dan opnieuw beginnen.Ik denk dat ik de cdrom erop nieuw in ga doen,moet ff weten precies hoe je ermee repareert.Het lijkt mij dat hij wat mist

zie mijn eerdere bericht.

Geplaatst door tazman

maar even over je probleem wat voor hd heb je er in zitten ( grote , merk enz )

ik heb nameliijk het zelfde gehad en bij mij bleek mijn harde schijf op overlijden te staan.
wat dus een week later ook gebeurde.
het rare is dat ik in nog geen 4 maanden al zeker 6 mensen gehoord heb met de zelfde harde schijf en die het zelfde over komen is.
 
Sorry ik had dit over het hoofd gezien(olliebollenkriebels)
Ik heb standaard een 30gb udma-66/7200rpm zitten.
En die erbij gezet is is een 80gb/7200rpm van ibm.Ik heb xp eroverheen gezet opnieuw en ik ben benieuwd morgenochtend/middag.
 
Hij heeft net 3 uur uitgestaan en nu ook weer het probleem 4 keer het logo gezien,voordat hij opstart
 
als je het merk van de harde schijf weet kun je vaak op de website van de fabrikant een tool downloaden om de hd te testen doe dat eens.
 
Ik heb er een nec in zitten.Hij gaat steeds gekker doen.
ps ik zie geen tool op die site
 
heb ik dus gedaan en dit geeft hij aan:
NEC-DTLA-307030
Ik heb ook een memtest gedaan en daar geeft hij wel veel errors aan.Maar wat ik daar bij moet doen???????
 
als een memory test een hoop errors geeft dan heb je kans dat je geheugen niet inorde meer is.

je zou zelf eens kunnen testen met een geheugen test programma of beter is misschien de pc even wegbrengen en kijken of ze in de pc zaak het geheugen kunnen testen.
 
Ik heb alles veilig gesteld nu en ik ga een hd test doen,want mn geheugen had ik eruit gehaald en het blijft nog steeds.Ga vanmiddag voor de zekerheid een nieuwe halen denk.
 
Ik wordt er gek van.hd test was goed memtest was goed.En toch als hij lang uitstaat blijft hij opnieuw opstarten.Lijkt wel of hij eerst warm moet worden.
 
het kan ook nog eens zo zijn dat bepaalde software zoals bv een virusscanner voor problemen zorgt.

je zou eens kunnen overwegen een compleet schone installatie te doen.
 
Ja zat ik ook aan te denken.Maar ik zit eerst nog ff wat te dll dus hij staat nog ff aan,daarna ga ik dat eens proberen.Ben elke keer bang dat hij niet meer opstart.Je hoort ervan mocht ik weer online komen.
groetjes en
ALLEMAAL DE BESTE WENSEN !!!!!!!!!!!!
 
Denk dat ik eruit bent.Er zat een krom pootje op het moederbord(pins)
 
Dus niet en ook een andere voeding geprobeerd,maar ook dat lost niks op.
 
Nou ik heb het opgelost!!!!!!!Gewoon een andere pc in elkaar gezet(kloon)Weg met die pak en bel machine
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan