Opstartherstel/problemen Windows Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

ongeluk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2011
Berichten
4
Help,

Mijn toshiba latop start niet meer. Ik krijg een zwart scherm met witte letters waarin staat 'kan windows niet meer starten'. Ik krijg twee opties: normaal starten(lukt niet krijg daarna telkens dit scherm) en 'opstartherstel'(dan krijg ik uiteindelijk een blauw scherm met witte letters waarin staat: registry_error en dat windows niet gestart kan worden om schade aan mijn pc te voorkomen)

Ik heb F8 al geprobeerd veilige modus maar dat helpt ook niet..

HELP mijn garantie is verlopen:(
 
Hoi,
welkom op Helpmij .nl
je hebt geen Vista dvd neem ik aan?
Ook geen recovery disc gemaakt?
Volg deze link en volg de instructies en de handleiding.Lees de site goed door want daar staat ook een link hoe je het bestand moet branden en met welk programma dat je daar overigens ook kunt downloaden. Let wel op dat je de goede versie downloadt 32 of 64-bits. (Controle: Windowstoets + Break)
Als alles goed gaat heb je nu een recovery disc voor Vista waarop verschillende herstelopties aanwezig zijn.
Zorg eerst voor die recovery en kom dan evt. terug.
Geef ff je type en model/serienr. door van je laptop!
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle reactie!
Ja ik had nog een herstelschijf. Ik heb hem uitgevoerd maar hij blijft nu stil staan bij 'press any key to continue' dus ik een toets ingedrukt maar dan blijft het scherm wit en gebeurd er niets. De cursos staat niet vast en kan ik nog vrij bewegen. Onderaan staat er een venster 'Administrator: X:\windows\system32\cmd.exe' die heb ik vergroot en het is een zwart beeld. Dan staat er weer 'press any key to continue' dus ik drukken staat er nu 'this is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file'.

Wat moet ik nu doen?
Alvast heel vriendelijk bedankt!

Grt
 
Bedankt voor je snelle reactie!
Ja ik had nog een herstelschijf. Ik heb hem uitgevoerd maar hij blijft nu stil staan bij 'press any key to continue' dus ik een toets ingedrukt maar dan blijft het scherm wit en gebeurd er niets. De cursos staat niet vast en kan ik nog vrij bewegen. Onderaan staat er een venster 'Administrator: X:\windows\system32\cmd.exe' die heb ik vergroot en het is een zwart beeld. Dan staat er weer 'press any key to continue' dus ik drukken staat er nu 'this is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file'.

Wat moet ik nu doen?
Alvast heel vriendelijk bedankt!

Grt

Ohja, ik heb een TOSHIBA SATELLITE L350-107 MT18 (PSLD0E-005
Serie nr: 58119931Q

Super als je me verder helpt..
 
Het probleem uit je posting heb je dat gekregen na een download,update of installatie v.e. programma?
Probeer eens het volgende:
Download
http://www.hirensbootcd.org/download.html
brandt de Iso op cd (brandsoftware ingesloten)
start op van cd/dvdrom station
kies voor Mini Xp
(Windowsachtige Interface)
en bekijk eens alle mogelijkheden (teveel om op te noemen)
en zet evt. een systeemherstelpunt terug (die mogelijkheid is aanwezig)
Alles draait vanaf de cd dus jouw besturingssysteem wordt niet gestart.
screenshots van de mogelijkheden
Er is ook verscheidene antivirussoftware aanwezig.
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan